miercuri, 10 octombrie 2012

Dor de..

Cunoasteti sentimentul acela placut cand dupa lipsa celor 8 ore de somn pe noapte plus oboseala va lungiti in sfarsit in pat, iar trupul vi se muleaza usor dupa forma saltelei? Capul se cufunda usor in perna moale, iar corpul va este usor incalzit de paturica pufoasa ce va tine de urat.. Simtiti cum fiecare muschi din corp se relaxeaza iar singurele cuvinte ce va vin in minte sunt "aah, cat de bine este.. cat am asteptat momentul acesta.." Aveti pe fata un zambet tamp de care sunteti constienti, dar pe care nu doriti sa-l stergeti ca doar va este bine..
Ei bine, daca stiti la ce ma refer aflati ca de aceea senzatie imi este mie extrem de dor acum...
Din pacate nu in fiecare seara am parte de ea, chiar daca am zile cand la munca imi cad ochii in tastatura de somn. Trebuie sa fie ceva, nu stie ce anume, ceva special ca sa simt toate cele enumerate mai sus.. De exemplu aseara, dupa multe ore de scris si dupa zeci de poze pentru articolul precedent (din care am scos doar 4) cand m-am intins in pat am simtit ca sunt cea mai fericita fiinta de pe pamant. Intreg corpul mi se relaxa si simteam lucrul acesta... Of, vreau din nou!

Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu