joi, 11 octombrie 2012

Rochii de mireasa

Am vazut ca multa lume ajunge la mine pe blog cautand rochii de mireasa. Nu prea imi dau seama de unde pana unde, dar cel mai probabil responsabil pentru acest fapt este acest articol. M-am gandit astfel sa-mi incerc norocul facand un articol despre asa ceva. Stilul meu simplist ma face sa visez ca intr-o zi voi imbraca o rochie de mireasa simpla, cu dantela pe umeri. Voi avea un voal scurt si un buchet din floarea soarelui. Nu vreau alb, desi orice printesa viseaza la alb. Vreau Ivory, o nuanta calda ce iese putin tin tipare. De cand mi-am creat aceasta imagine in minte tot cauta rochia perfecta. Dar nimic.. Nu o gasesc, cel putin nu gasesc ceva ce sa semene cu imaginea din mintea mea. Nu ma descurajez, stiu ca atunci cand va veni vremea, ma voi opri la rochia care-mi va taia respiratia, chiar daca ea este departe de ceea ce am visat eu.. Pana atunci, din cand in cand mai caut rochii de mireasa pe internet, ca orice fata care viseaza la acea zi..
Am facut o mica selectie. Toate sunt luate de pe acelasi site. Promit ca intr-o zi voi reveni cu mai multe poze luate din mai multe locuri. Pana atunci, bucurati-va de cele de mai jos.
(detalii mai multe despre aceste rochii, cat si modul de achizitionare a acestora gasiti aici)

- Rochite pentru miresicile romantice, care viseaza cu ochii deschisi la rochii de mireasa de printesa:
































- Pentru miresicile care vor o rochita simpla, urmatoarele sunt doar cateva din multele modele ce se gasesc:























































- Pentru miresicile ce isi doresc sa iasa din tipare si ce vor sa ramana pentru totdeauna in mintea prietenilor ca fata cu rochia de mireasa extraordinara, puteti opta linistite pentru un model ca cele de mai sos, sau pentru orice alt model extravagant care va taie respiratia din primul moment:



































Imaginile care au in colt un X cu albastru sunt rochite ce le-as purta cu cea mai mare placere. Sunt superbe.. Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu