miercuri, 10 august 2011

Top 10 pentru sufletul meu :)

Planul meu de mult gandit iata ca a prins picioruse. O sa va dau putina bataie de cap, pentru ca melodiile de mai jos nu sunt in ordinea preferintelor mele. Asta va las pe voi sa ghiciti, asa, ca un exercitiu pentru cand va plictisiti.
Tin sa precizez ca nu am bagat nimic de Vama Veche/Vama in acest top, pentru ca daca as fi facut asta, tot topul era format doar din melodiile celor mai inainte mentionati. Am zis asta, pentru ca cei ce ma cunosc, stiu ca ador melodiile lui Tudor Chirila. Cei ce nu ma cunosc, pot sa ignore aceasta ultima fraza, desi e cam tarziu acum :D

Melodia 1:
Hara - Cine


Melodia 2:
Jason Mraz - Sleeping to dream about you


Melodia 3:
Remy Zero - Perfect memory


Melodia 4:
Smokie - Have You Ever Seen The Rain


Melodia 5:
Backstreet Boys - Shape Of My Hearts


Melodia 6:
Evanescence - My Imortal


Melodia 7:
The Rasmus - Sail Away


Melodia 8:
Ingrid - Mamma Mia


Melodia 9:
Bon Jovi - Runaway


Melodia 10:
Leonard Cohen - In my secret life


Mda, cam acestea sunt mult asteptatele melodii. Imi cer scuze cantecelor ignorate, dar totusi preferate. Doar de 10 am avut nevoie. Daca va intrebati de ce marea majoritatea sunt cantece 'de inmormantare', aflati ca astea imi plac. Acest gen lalait imi incalzeste sufletul si ma dezamorteste dupa o zi obositoare la munca. Pentru zilele vioaie, in care am chef de topait, de ras, de sarit ma indrept catre genul lui Ingrid, Mama Mia. (aceasta este melodia ce mereu ma readuce pe linia de plutire cand uit sa revin de pe fundul societatii).
Parerile voastre pot veni ceva de genul:
1. (adica primul loc): melodia 5
2. (al 2-lea loc): melodia 6
3. (al 3-lea loc): melodia 7
etc etc... (am dat doar un exemplu)
Acestea fiind spuse, va aduc la cunostinta ca nu stiu cand voi publica topul cu preferintele mele. Acesta este facut, dar este trecut ca postare nefinalizata. Trebuie doar sa-i selectez data aparitiei. Dar ma mai gandesc, in functie de cat de cuminti sunteti ;))
O seara faina! Pin It

12 comentarii:

  1. desi cred ca Yoyo te va nimeri mai bine...hai ca incerc si eu:

    1. Bon Jovi - Runaway
    2. Backstreet Boys - Shape Of My Hearts
    3. Jason Mraz - Sleeping to dream about you
    4. Remy Zero - Perfect memory
    5. Smokie - Have You Ever Seen The Rain
    6. The Rasmus - Sail Away
    7. Leonard Cohen - In my secret life
    8. Evanescence - My Imortal
    9. Hara - Cine
    10. Ingrid - Mamma Mia

    oricum le-am gresit,dar am incercat :D

    RăspundețiȘtergere
  2. desi cred ca aletzsa s-a inselat, incerc si eu:

    1. Leonard Cohen - In my secret life
    2. Hara - Cine
    3. The Rasmus - Sail Away
    4. Smokie - Have You Ever Seen The Rain
    5. Evanescence - My Imortal
    6. Bon Jovi - Runaway
    7. Backstreet Boys - Shape Of My Hearts
    8. Remy Zero - Perfect memory
    9. Jason Mraz - Sleeping to dream about you
    10. Ingrid - Mamma Mia

    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. kimbo zaurul11.08.2011, 20:03

    1 - Jason Mraz - Sleeping to dream about you
    2 - Evanescence - My Imortal
    3 - Smokie - Have You Ever Seen The Rain
    4 - The Rasmus - Sail Away
    5 - Leonard Cohen - In my secret life
    6 - Hara - Cine
    7 - Backstreet Boys - Shape Of My Heart
    8 - Remy Zero - Perfect memory
    9 - Bon Jovi - Runaway
    10 - Ingrid - Mamma Mia

    RăspundețiȘtergere
  4. kimbo..nu-i corect..tu o stii mai bine

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) nu te astepta sa iti raspunda, ca ieri am stat cu 'pistolul' la tampla lui sa scrie. Si se pare ca nu ma cunoaste nici el asa bina :D

    RăspundețiȘtergere
  6. pai si te-a nimerit vreunul dintre noi?

    RăspundețiȘtergere
  7. @Yoyo: mai astept vreo zi, doua pana sa va spun ;)
    @Aletza: pai ar trebui sa-i fie, ca uite de jos a pus Bon Jovi :D

    Eu sper sa mai apara careva sa-si dea cu parerea, ca sa fie treaba mai interesanta, dar cel mai probabil nu mai apare nimeni, asa ca maine ii dam bataie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai oameni buni, voi ati facut topul asta in functie de preferintele voastre? :))

    RăspundețiȘtergere
  9. dar chiar nu te-a nimerit nimeni?:))) sa nu-mi spui ca Ingrid e pe primul loc =)))

    RăspundețiȘtergere
  10. nu l-am facut dupa preferinta mea.. ca daca era dupa cum imi place mie era asa:
    1. Leonard Cohen - In my secret life
    2. Smokie - Have You Ever Seen The Rain
    3. Bon Jovi - Runaway
    4. Ingrid - Mamma Mia
    5. Hara - Cine
    6. Evanescence - My Imortal
    7. The Rasmus - Sail Away
    8. Remy Zero - Perfect memory
    9. Backstreet Boys - Shape Of My Hearts
    10. Jason Mraz - Sleeping to dream about you

    dar deh... asta e topul melodiilor astora :P...ar fi tare sa fie asta si al tau...:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Parca ar fi topul meu, dar pus invers :))

    RăspundețiȘtergere