marți, 23 august 2011

Ultimul stinge lumina

Dupa o pauza lunga de clatit ochii la pozele puse de Bobocel pe facebook, m-am gandit sa insir vreo 2 cuvinte. Din pacate nu scriu nimic legat de gasca mea nebuna, sau de distractiile din facultate, desi pozele mi-au deschis apetitul de "si mai multe chestii legate de acele timpuri".. O sa ma limitez la a scrie despre lucruri nesemnificative si neinteresante.
Ca de exemplu: este ora 01:50, iar eu nu dorm. Kimbozaurul meu se 'bate' cu burlacul la un joc dragut, dar pentru copii sub 7 ani :)) De vreo cateva ore se tot chinuie la acel joc, cu un pahar de bere in fata si cateva alune. Nu conteaza ora, ca doar revista de septembrie este in drum spre tipar, asa ca  maine jumatatea mea o sa leneveasca acasa. Doar eu ma voi trezi odata cu gainile...
De jumatate de zi ma gandesc la papa bun. De fapt, nu ma pot abtine sa nu ma gandesc la asta.
Definesc papa bun: bulz cu ochiuri, asa cum facea matusa la tara.
Asa pofta imi este, incat maine voi fi fata harnica si voi sta la bucatarie incercand sa fac bulzul bun de la Bran. Nu are cum sa fie greu, mai ales ca am origini prin partea aceea.
Apropo, voua de ce bunataturi va este pofta in acest moment?? Pin It

5 comentarii:

  1. de inghetata cu caramel si topping mult de ciocolata

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm... yamy, ce bine suna. Mi-ai facut pofta :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie odata cu caldurile astea mi-a pierit pofta de mancare grea sau dulciuri, insa nu voi refuza calamarii sau orezul cu fructe de mare de la Tapas :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm.. si varianta ta suna exceptional, pacat ca nu sunt fan fructe de mare :)
    Din categoria vietuitoate de sub apa, mai exact fructe de mare, imi plac doar calamarii si crevetii, pe care i-as manca cu sacu', restu'.. mai exact nu le-am incercat, dar nu-mi plac :D

    RăspundețiȘtergere
  5. trebuie sa le incerci, scoicile si caracatita, is ..... yamis ..... nu am cuvinte

    RăspundețiȘtergere