marți, 23 august 2011

Watching Seinfeld.. again

Nu vi se intampla adesea sa "intepeniti" in fata televizorului si sa va benoclati ochisorii la un film pe care l-ati mai vazut? In unele cazuri, nu doar o data, ci de mai mule ori... Ei bine, prin asa ceva trec si eu, numai ca eu nu butonez televiorul oprindu-ma ca printr-o coincidenta minora sa ma uit 2 minutele la film, ci la ora 21 fix sunt in pat, la televizor, cautand in disperare Pro Cinema pentru ca incepe ghiciti ce.. "Seinfeld", pentru a mia oara. Si da, normal, de fiecare data m-am uitat.
Cand am vazut pentru prima oara acest serial, am zis clar: este sitcom-ul meu preferat. Mai apoi am urmarit "Friends", care a devenit preferatul meu, ca mai apoi sa ma uit la "Two and a half  men" care da, a fost pe primul loc in sufletelul meu. Dupa o perioada in care am revazut toate aceste seriale, am aflat de "The Bing Bang Theory", care ghiciti?! Normal, a devenit preferatul meu. O perioada m-am uitat pe net la "That 70's show", care din pacate nu a ajuns atata de sus, incat sa spun ca este preferatul meu. Dar a meritat sa-mi pierd cateva seri, de fapt multe seri, uitandu-ma la ei si razand de viata frumoasa si zbuciumata a pustilor din anii '70.
Acum, daca ma intebati  care este prefaratul meu, va anunt ca ma inclin in fata lui "Friends", pe care chiar daca l-am tradat, dandu-l jos de pe podium pentru alte filmulete de 30 de minute de ras, il readuc intotdeauna cu incredere si vorba buna pe locul unu in sufletul meu.
Am crescut cu ei, am invatat multe de la ei, desi la o prima vedere ai zice ca nu prea ai ce... Mi-au tinut de urat si mi-au binedispus serile in care eram posomorata. Long Live Friends!:D

Cateva detalii despre aceste seriale, pentru pustimea ce "abia se naste" si nu stie la ce sa se uite: 
1. Friends (s-a filmat din 1994 pana in 2004): nota 8.9 pe IMDB, cu  Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry, David Schwimmer (scumpul si preferatul meu, Ross). Povestea serialului, cat si mai multe detalii gasiti aici
2. Seinfeld (s-a filmat din 1990 pana in 1998): nota 9.3 pe IMDB, cu  Jerry Seinfeld, Julia Louis-Dreyfus, Michael Richards, Jason Alexander.  Povestea serialului, cat si mai multe detalii gasiti aici
3. Two and a half men (filmarile au inceput in 2003 si continua si acum, cu Ashton Kutcher in locul lui Charlie Sheen): nota 7.6 pe IMDB, cu Jon Cryer, Angus T. Jones, Charlie Sheen, Conchata Ferrell, Holland Taylor. Mai multe detalii aici
4. The bing bang theory (filmari din 2007, continuand si acum): nota 8.6 pe IMDB, cu Johnny Galecki, Jim Parsons, Kaley Cuoco, Simon Helberg, Kunal Nayyar. Detalii referitoare la traznitii fizicieni, stangaci cand vine vorba de femei, gasiti aici
5. That 70's show (s-a filmat din 1998 pana in 2006): nota 8.4 pe IMDB, cu Topher Grace, Laura Preponn, Mila Kunis, Danny Masterson, Wilmer Valderrama, Debra Jo Rupp, Kurtwood Smith, Don Stark, Ashton Kutcher. Povestea lor o gasiti aici

Mai aveti in minte ceva sitcom-uri ce au fost preferatele voastre candva, demult, sau care continua sa fie? Hai, ca banuiesc ca ati avut un film ale carui episoade le asteptati cu sufletul la gura. Nu neaparat de acest gen..  Pin It

2 comentarii:

  1. si eu mai raman blocata pe pro cinema..chit ca am vazut de unspe mii de ori seralul....
    la min topul ar sta altcumva...towans a half men sunt pe primul loc, 70`s show pe 2, seinfeld pe 3.. dar deh.. tine de gust

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu le-am asezat in ordinea preferintei, ci alandala, cum mi-o venit in minte. Dar daca ma uit mai bine la asezarea lor, as schimba doar 3 si 4 mai exact le-as inversa. Dar vorba ta, tine de gusturile omului..

    RăspundețiȘtergere