sâmbătă, 20 august 2011

O noapte pe ritmuri latino

Tampeniile mele pe ziua de azi:
- trezit dimineata, lenevit pana la 11 in pat urmarind "disney movie" (evident, ca in fiecare sambata, ce daca sunt in deplasare?)
-facut ceva de papa
-strabatut orasul pentru a ajunge acasa sa-i fac baita animalului
-stat la soare (adica, pregatiri pentru concediu)
-mi-am facut norma de miscare aferenta acestei zile
-trecut pe la munca sa-mi hranesc Kimbozaurul ce m-a lasat singura pentru ca are o revista de trimis in tipar
-venit acasa (casa de la bloc)
-facut budinca de capsuni
-pregatit pieptul de pui pentru gratar
-astept sa-mi vina barbatul de la munca, ca o  buna femeie de casa ce sunt :D

Asa, si planurile pentru ce urmeaza sunt:
-probabil vom manca si noi ceva, daca nu se face prea tarziu, desi e deja 9 PM
-Piratii din Caraibe, ultima parte, aia cu fantana vietii
-somn
-maine o luam de la capat
(nu sunt raspunzatoare de ce apare intre aceste 'puncte') :D

In seara asta facem o exceptie de la regula si ne zbantuim pe ritmuri... latino?!

Danza Kuduro  - Lucenzo
   
Pin It

4 comentarii:

  1. No, cam asa a aratat si ziua mea, mai putin faza cu asteptatul barbatului si gatitul pentru el ..... al meu barbat e la mare :) asta se intampla cand sefu iti aproba concediul numai in septembrie :( Iar melodia e numai buna sa ma faca sa intind odata rufele ce zac in masina de spalat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Yoyo, de cand nu te-am mai... citit!
    Pai cum ti-ai lasat jumatatea la mare? Sa astepte pana in septembrie! Sau atunci vine urmatoarea tura de concediu?
    Si lasa rufele in masina, daca nu ai chef de ele, acolo sa zaca! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut o saptamana full la work, in care te-am citit pe reprize, cateva randuri la cateva ore :)Saptamana viitoare neavand sef sper sa fie mai relax, dar cred ca raman doar cu speranta. Cat despre jumatatea mea, am fi vrut amandoi sa fim impreuna la mare, dar daca amandoi avem sefi nebuni .... si in septembrie e tura mea, doar a mea, de mers in concediu :D apoi ne mai luam cateva zile, le legam de un week si mergem si doar noi 2 pe undeva :)A iesit buna budinca de capsuni? Mi-ai facut o pofta ....

    RăspundețiȘtergere
  4. E bine si asa cu concediul, decat deloc.. Budinca a iesit foarte buna. Tinuta la rece este tocmai buna pentru cele 30 de grade de afara.
    Sporuri la munci si o saptamana usoara.

    RăspundețiȘtergere