miercuri, 17 august 2011

Cu dedicatie, fostilor ce se cred deosebiti :)

Orice asemanare cu realitatea, este doar in imaginatia ta, ok? (asta-i pentru cei ce ma cunosc si cred ca am scris acest articol special pentru ei)
Ei bine, nu sunt multe fete ce au avut in viata lor baieti frumosi, destepti, dar ce acum sunt de domeniul trecutului. Nu sunt multe, sunt foarte multe. Marea majoritate a populatiei feminine a acestui glob, nu s-a maritat cu primul print ce i-a aparut in poarta calare pe o bicicleta, ci a mai inspectat putin piata inainte sa se lege la cap. Normal, acesta este si cazul meu, dar asta nu conteaza, ca doar am zis ca ceea ce voi povesti nu face parte din bagajul meu de experiente ;)
Asadar, si prin urmare, cu siguranta pe pamantul acesta, undeva, intr-un colt de lume exista un fan club or something facut de fetele satule de povestile ex-ilor ce se cred mai deosebiti fata de ceilalti flacai din viata ei. In acest caz, nu pentru ca am parte de un asa specimen in viata mea, ci pentru ca nu stiam despre ce sa mai scriu, m-am hotarat sa insir cateva chestii ce nu-l fac pe el mai deosebit (pe el, adica pe oricare, ca nu-i povestea mea :D):
1. nu esti mai deosebit, pentru ca daca era-i nu te parasea
2. nu esti mai deosebit, pentru ca intotdeauna esti lasat de izbeliste pentru ceva mai bun, si evident ca cel de dupa tine a fost/este mai bun. Adica tot ceea ce traieste fata alaturi de cel "nou", ii va sterge marea majoritate a amintirilor cu tine, ca doar creierul uman nu este un sac fara fund ce poate retine 'nspe mii de chestii. Da bine, capacitatea creierului uman de a retine 10 miliarde de biti de informatii pe parcursul unei varste medii de viata de 75 de ani, este enorm, dar se gata si si miliardele!
3. nu esti mai deosebit, pentru ca daca era-i s-ar fi intors la tine, dupa toate experientele de dupa
4. nu esti mai deosebit, pentru ca daca era-i iti raspundea la telefon
5. nu esti mai deosebit, pentru ca ... hmmm nu mai stiu! Asta-i culmea.. cand m-am apucat de scris aveam atatea in cap. Gagicile ce citesc si mai au argumente, insirati-le sa demonstram ca fostul nu este deloc mai deosebit, ci doar un fost prieten ca oricare altul. Sau este (pentru voi, noi in general)?

BON JOVI - In these arms

Pin It

4 comentarii: