joi, 25 august 2011

Unu sau doi?

Hai sa jucam un mic joc, doar asa ca este joi, este cald, iar unii dintre noi sunt flamanzi (nu dam nume :D).. Mai jos o sa va insir cateva poze, luate aiurea de pe net, dar pentu care sper sa nu ma apostrofeze nimeni ca nu le-am platit. Minunatul si inteligentul joc, rod al plictiselii mele la munca, consta in a alege una din cele doua variante.. Asa ca hai sa-i dam drumul:

Vin rosu sau alb?


Zi sau noapte?


Comod sau.. mai putin comod?


Mare sau munte?


Bruneta sau blonda?                        
Jennifer Aniston sau Angelina Jolie?

Seinfeld sau Friends?

Pisica sau caine?

Vintage or not vintage?

Vara sau iarna?

Pin It

2 comentarii:

  1. - vin alb
    - noapte (e liniste, nu suna telefonul, nu te streseaza nici un client/sef, si pana la urma, ce faci ziua, poti face si noaptea, nu?! ahh, exceptie shoppingul :) )
    - comod (adidasi, balerini, sandale ..... no hai, cizme iarna si bocanci)
    - munte (nu ma mai satur de munte, dar uneori nu strica si putina balaceala .... yupiiii, vine vacanta)
    - blonda (acum depinde, unora le sta chiar bine bruneta, mie nu, clar, ma imbatraneste cu 50 de ani)
    - Jennifer Aniston: absolut the best intre cele 2
    - Friends: cel mai bun serial (dpdv personal)
    - caine: ciudat, pentru ca acasa la ai mei, am pisica, insa catelul mi se pare mult mai potrivit ca si animal de companie
    - vintage: cum ar fi o lume vintage??!! fara pitzi :D
    - vara: chiar daca nu imi place caldura excesiva, nu suport frigul. E fain si iarna, insa prefer caldura si balaceala :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Un pahar cu vin rosu, intr-o zi calduroasa, in picoare cu o pereche de sandalute sexy, dar comode, cu parul blond usor batut de vant, asa ca Jennifer, la malul marii in compania Prietenilor si a catelului, intr-o rochita vintage ce-mi acopera trupul usor bronzat, toate intr-un splendid peisaj de vara...

    Apai se gasesc prin text alegerile mele :)

    RăspundețiȘtergere