vineri, 19 august 2011

Despre... cat de greu trece timpul

In primul rand, imi petrec din nou timpul prin casele altora, undeva prin centrul orasului Brasov, intr-un minunat apartament la etajul  4. Imi plac zilele acestea, cand chiar simt ca sunt pe cont propiu. Ma gandesc ce sa fac de papa, daca nu am ceea ce imi trebuie sa fac minunatele mele retete,  ies pe la magazinele din cartier sa-mi cumpar cele necesare. Mai dureros este cand trebuie sa-mi dau seama ce pot face sa-mi omor timpul, ca dhee nu-s la mine acasa ca sa ma iau la tranta cu catelu’ cand ma plictisesc.  Dar chiar si asa, este atat de placut sa stii ca nu te bate nimeni la cap, ca faci ce vrei, cand vrei, cum vrei.. Bine, aici sunt rea, pentru ca si acasa am libertatea de a face ce vrea, ca doar ai mei parinti  isi fac veacul pe la etajul 2 al casei. Eu sunt mai norocoasa: sunt la parter.
In al doilea rand, sunt suparata pentru ca nu incetez sa ma gandesc ca exact peste 2 saptamani ma voi bucura de soare, distractie si liniste, alaturi de scumpii mei prieteni, pe plajele Turciei. Suparata sunt pentru ca timpul trece incredibil de greu. Dar sunt mai fericita ca mult meritatul meu concediu se apropie. Din pacate se pare ca timpul ce-l mai am la dispozitie nu o sa-mi fie de ajuns pentru a-mi lasa toate lucrurile ok la munca, dar who cares?? Nu plec definitive in Turcia. Ma intorc dupa vreo 10 zile! Oricum in ultimile zile nu prea am reusit sa ma concentrez nici la munca, nici acasa, nici la orice alta activitate de-a mea, si asta din cauza "febrei" concediului ce m-a apucat de picior si nu-mi mai da drumul.
In al treilea rand, luna septembrie va fi plina de distractii si de prieteni veniti de peste hotare. Asadar,  ne vom auzi mai rar, dar si cand o vom face, va voi povesti atatea incat o sa va plictisiti :D
Pana cand mintea mea creatza va mai coace ceva sa astern p’acilea, va doresc un weekend fain, calduros si plin de surprize (placute, evident). Aaa da, pe mine maine ma gasiti pe “santier” la casuta din Codlea, ce este in curs de modernizare. Imi fac prezenta pe acolo cu Kimbozaurul si cu burlacu’

PS: Revin cu o melodie draguta de indata ce ajung acasa
PSS: Daca am suparat pe cineva cu postarea anterioara, nu-mi cer csuze, pentru ca nu-mi pare rau! ha ha :D

LE: Am facut cumparaturi, am ajuns acasa, am facut spaghte, am mancat si cum am promis, am revenit cu ceva nice... Enjoy it!

Belinda Carlisle - Leave A Light On
   

Pin It

4 comentarii:

  1. ce viata pe unii...
    Adevarul e ca meriti o vacanta...
    Sper ca sa fie si la mine luna septembrie frumoasa......

    pana atunci.. cu dedicatie

    http://www.youtube.com/watch?v=r5aQFRc4okE

    RăspundețiȘtergere
  2. merci de dedicatie, super faina melodia, tocmai buna de stresat vecinii de la bloc :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :D... bine ca la mine nu prea stresez pe nimeni... am vecini faini

    RăspundețiȘtergere
  4. p'astia ai mei nu-i prea cunosc, stiu doar ca avem un ciudat perete'n perete :D

    RăspundețiȘtergere