joi, 4 august 2011

Cand soarta iti da o lamaie, fa din ea o limonada

Drama mea este urmatoarea: ca orice femeie de pe acest pamanat, ma confrunt cu acea perioada de cateva zile in care sunt irascibila, ciudata si neinteleasa (de barbati, in general). Ei bine, acea perioada este acum si va fi si cand voi fi in concediu!!! In general Mosu' ma viziteaza vreo 3 luni fix la aceeasi data, urmand ca a 4-a luna sa ma lase sa astept (ingrozitoare asteptarea!). Asta ar fi a 3-a luna cand vine exact la timp, dar ma intreb: luna viitoare cum va fii? Sper din tot sufletelul meu de copil mic si nevinovat sa scap si sa nu trebuiasca sa ma stresez cat sunt in concediu daca vine Mosu' sau nu. Iooi, ce grea e viata de femeie, si nimeni nu ne trateaza cu respectul pe care-l meritam :D
Pana atunci, ma bucur de linistea si racoarea de la parter. Astazi plec mai repede de la munca. Merg in Real cu standul de Avon (?!). Nu, nu stiu ce inseamna asta si ce o sa fac, sper doar sa nu dureze mult ca sincer as prefera sa fiu acasa in pat, nu sa hoinaresc aiurea si sa ma bag in seama cu necunoscutii de prin magazin. Da, stiu, nici eu nu-i suport pe cei ce te opresc sa-ti prezinte oferte si alte tampenii, dar merita sa incerc.
Pin It

5 comentarii:

  1. mai... intrebati ginecologul daca ti s-ar potrivi anticonceptionalele dessorelle. cica sunt super ok pt ca scopul lor de anticonceptional nu e unicul ci sunt recomandate pt diverse tratamente. una dintre verisoare avea ceva probleme genul tau si acu s-a reglat datorita lor. asta asa ca idee :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, multumesc. Nu mai iau anticonceptionale de vreo 3 ani si nici nu-mi mai trebuie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. cica alea mai mult is tratament.
    In fine, eu nu ma auc sa iau pana nu e ceva stabil in viata mea si nu ma refer la vizita lunara... care... fuck...a inceput azi :((

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) suntem oarecum pe aceeasi lungime de unda cu Mosulica asta :D
    In ceea ce priveste 'tratamentul' cu Desorelle (care tot anticonceptional este pana la urma), nu ma tenteaza deloc. Si desi in viata mea este ceva stabil, prefer sa nu mai iau ac in veci. Desi mi-a placut perioada in care luam, ca aveam si eu boobies mai mari :))

    RăspundețiȘtergere
  5. stii ce-i funny, tu ii zici Mosulica, Eu ii zic Tanti :))

    RăspundețiȘtergere