sâmbătă, 13 august 2011

Top 10 pentru sufletul meu - continuare

Spre surprinderea mea, scorul a fost destul de strans. Kimbo Zaurul a ghicit 3 (si asta nu pentru ca ma cunoaste, ci pur si simplu a avut noroc), Yoyo 2 si Aletza 1 :D
Dar tot spre surprinderea mea, constat ca nimeni nu ma stie asa cum as vrea eu, dar poate e mai bine asa, nu trebuie sa stie tot poporul ce zace in capsorul meu, nici macar cand este vorba de muzica.
In alta ordine de idei, melodiile postate acum vreo 2 zile, ar trebui asezate astfel, ca sa le "simt" asa cum trebuie:

1. Jason Mraz - Sleeping to dream about you (O melodie absolut superba, dar ce trebuie neaparat ascultata live, asa cum este varianta aceasta. Asa cum a mai spus cineva: de fiecare data cand ascult acest cantec, ma cuprinde dorinta aceea nebuna de a crea, de a compune, de a scrie versuri... placut sentiment)
2. The Rasmus - Sail Away (Inainte sa gasesc melodia lui Jason Mraz, aceasta era pe locul unu. In continuare ea ramane preferat mea, poate doar cu mai putin de 0.01% sub Sleeping to dream about you. Oricum, cu un mic efort le pot inghesui pe amandoua pe primul loc)
3. Smokie - Have You Ever Seen The Rain (Dupa cum probabil am mai spus, primul meu dans la nunta nu va fi un vals, asa cum se obisnuieste, ci Smokie cu Have you ever seen the rain. Nu stiu de ce am ales asa, poate tot de la o nunta unde am dansat si am cantat cu gasca de la bloc pe melodia aceasta. A fost cea mai frumoasa nunta la care am fost vreodata :D)
4. Bon Jovi - Runaway (Se putea sa nu fie si Bon Jovi prezent?? Tot ce canta el merita pus sus in top, but this one is the BEST!)
5. Evanescence - My Imortal (Videoclipul face toti banii: simplu, dar expresiv.  Si sa nu uitam de vocea lui Amy. Imi aduc aminte cum pustoaica din vremurile acelea, cand melodia aceasta era in top-uri, isi lipea nasul de televizor, nu clipea ci canta vers de vers, cuvant de cuvant. Ce vremuri...)
6. Leonard Cohen - In my secret life (Ceva mai nou, dar nu mi-a trebuit mult sa o trec in top 10 preferatele mele. Spun multe versurile domnului Leonard Cohen)
7. Hara - Cine (Dupa Vama Veche, cei de la Hara sunt urmatorii ce imi plac cum canta, din trupele romanesti. De fapt... urmatorii si ulimii.. "Spune cine, spune cine Ar putea sa te-aduca aproape de inima mea?Spune cine, oare cine Ar putea sa te-aduca aproape de inima mea, Cine-ar putea?"... Magnifique)
8. Backstreet Boys - Shape Of My Hearts (Dupa multi ani, inca stiu versurile din cap in coada. Si din nou, videoclipul spune multe, chiar daca este simplu. Imi aduc aminte cum stateam cu casetofonul lipit de televizorul din sufragerie, ce era dat pe Atomic TV, ca sa inregistrez melodia lor. Imi facusem o caseta intreaga cu melodia aceasta, ca sa nu fiu nevoita sa derulez mereu, ca pe atunci nu stiam eu de repeat :D)
9. Remy Zero - Perfect memory (Melodia am auzit-o intr-un film, si de atunci o ascult mereu. Nu prea stiu eu ce cauta in acest top. Probabil imi lipsea o melodia ca sa fie 10 si am gasit-o pe asta. Dar oricum, e draguta)
10. Ingrid - Mamma Mia (mereu ascult melodia aceasta cand vreau sa-mi revin din.. orice. Ma readuce la viata, ma face sa zambesc. Nu, nu stiu ce zice, dar who cares??)

Bonnie Tyler-From the bottom of....
Pin It

3 comentarii:

  1. no, 2 melodii tot e ceva, decat deloc :P Dar melodia From the bottom of ...... este exact ce vroiam sa ascult azi pe repeat all day, all night ..... :X

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca macar kimo..scuze kimbo a nimerit ceva

    RăspundețiȘtergere
  3. @Yoyo: stiu.. e ca un drog melodia asta ;))
    @Aletzsa: divortam daca nu nimerea nimic :))

    Pana una alta, sa aveti o seara faina fetelor, iar maine si poimaine sa va distrati la maxim!! Pupici :)

    RăspundețiȘtergere