marți, 20 noiembrie 2012

A new offer from Yves Rocher

O noua oferta Yves Rocher dedicata celor ce inca nu sunt clienti ai marcii aminitite mai inainte.
Important de stiu este:
1. Pentru o comanda de minim 29 de lei primesti gratuit apa de parfum Comme une Evidance;
2. Primesti gratuit pentru o comanda rapida de produse un Gloss pentru volum Sexy Pulm. Ai la dispozitie 3 nuante: bej rose, rosu inchis sau roz intens
3. Primesti un cadou surpriza pentru o comanda de minim 49 lei;
4. Pentru o comanda mai mare de 70 lei nu platesti transportul, care este in valoare de 12 lei.
Oferta este valabile 3 luni de zile. Dupa calculele mele, pana prin 10 - 15 februarie 2013
Comanda se poate face prin bonul de comanda atasat ofertei sau prin telefon la numarul 021.203.61.31
Ca sa primesti gloss-ul trebuie sa dai comanda prin telefon (comanda rapida). Eu am dat comenzi la ei atat prin bonul de comanda cat si prin telefon si am primit gloss-ul in ambele cazuri. Dar cel mai ok si mai rapid este prin telefon.
Datele necesare ce vi le vor cere prin telefon sunt: nume si prenume, adresa (strada, numar, bloc, scara, apartament, localitate, judet si cod postal), numar de telefon, data nasterii (pentru a va ura "La multi ani" si pentru a va face anumite oferte in preajma zilei de nastere) si o adresa de mail.
Numarul ofertei este: 3OYB4EP09. Oferta am primit-o la achizitionarea revistei OK, numarul 23/2012.
Atentie: din fiecare produs se poate comanda o singura bucata! (cam aiurea, ca ma gandeam sa-mi fac stoc de geluri de dus cu aroma de cafea..)
Mai jos aveti scan-uri dupa oferta. Daca exista vreo nelamurire datorata faptului ca nu este imaginea foarte clara sa-mi dati de veste si va ajut.









PS: Nu traduc articolul in engleza ca nu are rost. Se adreseaza strict celor din Romania si nu vreau sa dau batai de cap populatiei..
PSS: Imi poate spune cineva va rog cum este rimelul Sexy Pulp Ultra Volum, nuanta albastru?? Merci de info. Pin It

3 comentarii:

  1. si cadoul surpriza care a fost ?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am dat comanda acum 2 zile, inca nu am primit pachetul ca sa aflu despre ce cadou surpriza este vorba. De indata ce voi stii, va voi satisface curiozitatea

      Ștergere
  2. Psihotim Tіmisoаra vа recomanda: - Examinare pѕihologica la
    angаjare / ρeгiodіca pentru toate profеsiilе,Examinaгe pѕihοlogica pentru
    concuгѕ pοst cadru didactic, asistente medicale, aԁmitere fаcultate,Evаluare, rеcгutare si ѕelectie pгofesionаla
    Analizа psihologica a munciі si prеvenirеа accidentеlοr de muncа, Examinare οbtinere
    permis сonducere autο,Examinare sigurantа circulatiei.

    Εxaminare obtineге/prelungire ρеrmiѕ ρoгt-aгma letаlа/nelеtala (autorizare,
    angajare) in Tіmisoara. wwω.psihotim.
    ro
    My web page > Cabinet Psihologic Timisoara - Psihotim.ro

    RăspundețiȘtergere