marți, 6 noiembrie 2012

Pitzipoanca din mine.. pam! pam!

Ziceam eu intr-un articol precedent ca nebunii mei din Trupa vor poze pitzi.. Le facem, le punem pe Trupa si ne radem, ce altceva am putea sa facem?! Asa cum am spus, de indata ce le voi face, vor ajunge si aici, sa rada si altii, nu doar cei trei crai de la rasarit de pe facebook..
Din cei 690MB de poze, doar pe aceste 7 am reusit sa le salvez si sa le bifez ca bune de facut publice...oarecum, ca jupanu' meu spune ca ultima e horror. E pitzi dragule, nu stii tu d'astea!!
Apai no, noi sa fim sanatosi. Pozele mele cu moaca si pozitie de pitzi sunt cele de mai jos. Greu cu "duckface-ul" vietii. Zici ca-i usor, dar e greu, trebuie experienta'n pana mea!


Pin It

6 comentarii:

  1. si ca sa fi pitzi iti trebuie talent, experienta, vointa.... am niste pose incercand sa fac botic, de mi s-a blurat aparatul :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am o groaza de ciudatenii in urma acestei "sedinte foto".. Un making of ar fii intradevar funny

      Ștergere
  2. nu pot spune ca esti 100% pitzi in pozele astea, nu cred ca ai cum sa reusesti sa fii una dintre ele, daca nu-ti sta in fire. cum ar spune cei din gasca mea, astea sunt poze de pus pe pagina de feisbuci a unei pitzi :) sa vedem cu ce iese la suprafata si Aletzsa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aletzsa a iesit la 'naintare cu poze pitzi, dar in grupul nostru de pe facebook. Si ea si Bobocel. Nu stiu daca o sa puna pozele respective si pe blog..

      Ștergere
  3. a avut exclusivitate gasca mea la pozele pitzi :P... nu stiu daca o sa le postez si pe blog

    RăspundețiȘtergere