luni, 5 noiembrie 2012

Geanta unei femei

Mi-am rasturnat continutul gentii mele la munca pe birou si le-am insirat frumos ca sa le pot enumera. Ideea vine de la Aletzsa, care a avut un moment de o geniala inspiratie cand s-a gandit sa scrie despre lucrul acesta: "Geanta unei femei"..
Ideea este urmatoarea: cu cat geanta este mai mare, cu atat cari mai multe dupa tine. Deci, mai mic e mai bine. Evident, nu aplicam regula aceasta in toate cazurile..
Din nefericire nu-mi plac gentile mici, exceptie de la acest fapt facand bineinteles diverse evenimente gen: nunti, botezuri sau bumtzi-bumtzi prin cluburi. In rest car dupa mine o geanta destul de mare pe care de fiecare data am grija sa o umplu cu diverse nimicuri de care nu am avut absolut niciodata nevoie, dar cine stie cand o sa am, nu?
Deci, in geanta mea intotdeauna se gaseste:
- portofel;
- oglinda;
- lip balm (2 variante);
- un parfum micut;
- perie de geanta, pe care sincer nu stiu de ce o mai car, ca de cand sunt creata nu am mai folosit asa ceva;
- nelipsitul aparat foto;
- pudra;
- clesti, elastice, agrafe, toate pentru par.. Desi o data la cateva zile refac stocul de asa ceva din geanta, cand am nevoie niciodata nu gasesc;
- winterfresh mints;
- algocalmin;
- spray;
- servetele uscate.. Adesea am nevoie si de umede dar mereu uit sa-mi cumpar;
- evident.. OB-uri;
- mini portfard cu: rimel si creion ochi. Nu ma intrebati de ce nu bag in portfard si lip balm-ul, parfumul, oglinda si pudra.. Poate pentru ca-mi place haosul si-mi face placere sa rastorn geanta cu fundu'n sus de fiecare data cand caut unul din produsele care nu sunt in portfard;
- crema maini;
- chei: munca si acasa. Nu stiu de ce nu le pun pe acelasi inel..;
- telefon.

Ce mi-as dori sa mai am in geanta, dar mereu uit sa-mi pun:
- servetele umede, cum am zis si mai sus;
si
- pix, fir-ar mama lui de pix!!

Cam asta-i continutul gentii mele. Nu trebuie sa va mai spun ca nu au nici o logica si ca sunt aruncate claie peste gramada desi geanta ce o am acum are 3 buzunare mari cat China.
Ceva mai tarziu revin si cu poze...
Aaa da, uite ce mi-ar mai lipsi din geanta.. Cablul de date pentru aparatul foto :D
Desi pot descarca pozele pe laptop-ul de la munca fara nici o problema si fara cablul de date, parca mi-e rusine sa fac si poze la maldarul de dubiosenii ce le-am intins pe birou. Imi sunt de ajuns mistourile ce le-am incasat pana acum. Daca mai fac si poze.. ioi ioi ce viata grea as avea cu colegii :D
















PS: Dau o bomboana Aletzsei ca i-am furat DIN NOU ideea de articol :* Pin It

5 comentarii:

  1. Bine ca ai ce fura... la mai multe "furaciuni" de acest gen :D

    RăspundețiȘtergere
  2. vorba Aletzsei, bine ca ai furat :) are idei bune, foarte interesant articolul si al tau si al ei, dar unde sunt pozele tale???

    RăspundețiȘtergere
  3. Promit ca diseara le fac.. Aseara am ajuns ceva mai tarziu acasa si eram cu jumatatea dupa mine.
    Nu ma pot manifesta cum trebuie cand am pe cineva care-mi respira in ceafa :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Damn it!! In seara asta am facut pozele pitzi pentru Trupa. Am facut si poza cu continutul gentii dar mi s-a inchis aparatul ca nu mai am baterie. Acum e la incarcat. Daca se incarca in timp util pun poza azi, de nu, maine.. Sorry ca nu ma tin de cuvant :(

      Ștergere
  4. e ok :) pozele de pitzi fac totul in dimineata asta :))

    RăspundețiȘtergere