vineri, 9 noiembrie 2012

Liniste...

Fiecare avem zile bune si rele.. In ultimul timp am fost toata un zambet si o fericire greu de descris. Sunt implinita din toate punctele de vedere, am o familie minunata, un iubit care ma accepta asa cum sunt, o multime de prieteni care ma suna si pe care-i sun doar ca sa ne povestim ce-am mancat ieri la cina, un catel rasfatat care ma iubeste nespus in fiecare seara cand vin acasa de la munca si un job ok. Nu sunt oare astea motive mai mult decat suficiente ca sa pot spune ca sunt fericita si ca nu am motive sa fiu bosumflata?? Ba da, dar cum femeile sunt complicate si inca neintelese de unii, avem zile cand oricat de multe am avea totusi nu este suficient. Seara asta face parte din acea categorie. Sunt trista si am chef de ascultat doar balade rock (ceea ce si fac), am chef de citit romane de dragoste, siropoase care sa ma faca sa plang (din pacate momentan nu am asa ceva la indemana). Am chef sa-mi cumpar un 'kil de inghetata pe care sa stau sa o mananc in pat in timp ce ma uit la "The Notebook". Am chef sa-mi sui fundul in masina ce nu o am si sa conduc unde vad cu ochii cu muzica tare. Sa merg sa-mi culeg fetele de la casele lor, sa ma scoata ele din starea asta..
Chiar de mult timp nu am mai avut parte de o asa stare de gol, de pustiu.. de singuratate (?!). Ciudat.. Ma retrag in liniste si inca in glorie. In seara asta somn scrie pe mine. Am nevoie de mult somn sa-mi revin..

Bon Jovi - Bed of Roses
 

Later edit:
Pantofii in picioare, lumina stinsa, "vizualizarile" windows media player-ului si putina tzopaiala pe Low Deep T si Bon Jovi m-au facut sa fiu ca noua!!  Ah ce bine-i!









Low Deep T - Casablanca (Remix)
    

Bon Jovi - Its My Life (Remix)
    
Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu