joi, 8 noiembrie 2012

Astazi scriem fara titlu..

N-am nimic de spus, vroiam doar ca atunci cand imi deschid blogul sa nu mai apare ca prima postare cea cu pozele mele cu tema pitziponceasca. Nu de alta, dar pentru a 'nspea mia oara ne-am mutat birourile (de data aceasta am ajuns in acelasi loc de unde am plecat acum vreo 2 ani), iar peretii ce inconjoara biroul sunt din termopan. Peste tot numai ochi care-si atintesc privirile in monitorul meu. Va spun eu ca exagerez, dar pana ma invat o sa tot am impresia ca toata lumea se uita ce fac eu... Recunosc, am zile cand frec menta la propiu la munca si stau calare pe net cat e ziulica de lunga, dar asta nu inseamna sa-mi afisez pozele cu mine cu buze roz si tugluiate si tzatze stranse-n sutien in fata colegilor mei...
Pana una alta, ma mandresc ca in sfarsit am terminat si eu Need for Spoeed The Run.. Dupa juma de an am reusit sa termin un joc ce in mod normal il termini in 3 ore de jucat fara pauza. Acum ma reintorc pentru a mia oara la prima mea iubire: NFS Underground 2. Mi-am luat si ultimul Most Wanted. O sa vedem ce-i si de el.
Da chiar, stiati ca pana acum au aparut nu mai putin de 18 jocuri de NFS??  
Prima generatie:
- The Need for Speed (1994); 
- Need for Speed II (1997); 
- Need for Speed III: Hot Pursuit (1998)
- Need for Speed: High Stakes/Road Challenge (1999);
- Need for Speed: Porsche Unleashed/Porsche 2000 (2000)
- Need for Speed: Hot Pursuit 2 (2002);  
- Need for Speed: Underground (2003); 
A doua generatie:
- Need for Speed: Underground 2 (2004);
- Need for Speed: Most Wanted (2005); 
- Need for Speed: Carbon (2006); 
- Need for Speed: ProStreet (2007)
- Need for Speed: Undercover (2008);
A treia generatie: 
- Need for Speed: Shift (2009);
- Need for Speed: Nitro (2009);
- Need for Speed: World (2010); 
- Need for Speed: Hot Pursuit (2010); 
- Shift 2: Unleashed (2011);
- Need for Speed: The Run (2011);
A patra generatie:
- Need for Speed: Most Wanted (2012)
Eu am ramas cu ochii cat cepele cand am vazut lista.. Stiam ca ies ca ciupercile dupa ploaie dar parca sunt exagerat de multe. Si cand ma gandesc ca prin controller-ul meu au trecut doar cateva (cele bolduite)..
Intreaga poveste a NFS-urilor o gasiti aici.

Steelheart - I'll Never Let You Go
    
  Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu