duminică, 11 noiembrie 2012

In recovery

Nu mai vreau senzatii tari date de excesul de bautura :D
E drept, sunt fata cumintica, dar si cand calc stramb, o fac in asa fel incat sa-mi amintesc a doua zi ce-am facut.. Gata, nu-mi mai trebuie. Totu-i roz si dulce pana in acel moment cand ajuns acasa si trantit in pat fiind toata camera incepe sa se invarta in jurul tau. Si se tot  invarte, si se tot invarte. Damn!!
Stiu, noptile astea nu-s de povestit, dar hell yeah! Totu-i bine cand se termina cu bine. Omu' mai traieste si d'astea, nu numai iesiri la restaurante fine, pensiuni unde se bea gingas din pahare de cristal bauturi scumpe, de la care nu se face nimeni asa :D
Nu am mai trait una d'asta de la Rev, cand la fel am uitat sa pun frana la timp.
Ooh boy, ca al meu cap si a mea burtica inca urla. Cred ca ma intorc inapoi in pat. Nu-i de stat la birou.. Iooi, si mi-e foame, dar parca nu-mi trebuie nimic din ceea ce-mi ofera frigiderul meu.. Ce viata trista..
Later edit: dupa o tura scurta de shopping la alimentara din colt, dupa o juma de ora de pregatiri care parea ca nu mai trece si inca 15 minute de asteptat, bruschetele mele salvatoare au fost gata. Zic salvatoare, ca parca sunt alt om dupa ce le-am savurat.. Iuhuu, let's paartyyy!!!  Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu