marți, 13 noiembrie 2012

Pana de curent

Lipsa de curent de la munca ma face sa stau calare pe netul vecinului. Cel mai stupid lucru posibil se intampla la noi pe tarla. Exista curent pe partea stanga a cladirii, dar nu si pe dreapta. Ciudat, nu? Si eu am zis la fel, desi sunt singura careia i se pare rupt din filmele cu prosti. Si da, ati ghicit, eu am biroul pe dreapta. De eram la etajul 2, acolo unde pana in urma cu cateva zile imi aveam culcusul, aveam net, dar azi pauza.
Later edit (ora 17:15): Curentul si-a revenit cam acum 10 minute. Noroc cu mintea creata a colegiilor mai trecuti prin viata ca mine, ce dupa aproape 2 ore de frecat menta aiurea pe la ei prin birou m-au sfatuit sa-mi trag un prelungitor din partea cu curent a cladirii pana la mine la birou. Zis si facut. Am insirat un cablu pe vreo 5-6 metri de hol si asa m-am bucurat si eu de confortul propiului meu scaun si propiului meu laptop.
Later later edit (ora 19:20): Acasa. Ultima papa buna pentru urmatoarele 6 saptamani. Incepe postul. Nu sunt fanul mancarilor cu carne, asa ca ma bucur ca in sfarsit am scapat de ciorbele de pui si perisoare si de diversele tocanite cu carne din te miri ce animal. Iach!! Totusi o sa simt lipsa bulzurilor bune facute de mama, cartofilor frantuzesti, pastelor, piureurilor cu friptura de pui si alte cateva chestii ceva mai light. Da, stiu, pot sa mi le fac si singura, dar din fericire inca sunt la mama acasa, asa ca o las pe ea sa dicteze cand vine vorba de meniu. Eu daca chiar lesin de pofta de ceva, dau o tura prin oras la un restaurant si imi linistesc dorintele..
Acestea fiind spuse, va anunt oficial ca de acum voi incepe sa scriu in engleza :D Alta pasarica ce sunt sigura ca nu o voi duce pana la capat.. Asadar, sa nu aruncati cu bolovani in  mine daca nu folosesc corect gramatica limbii engleze. Important este sa inlegeti ce vreau sa zic.

Bon Jovi-The Last Night
    

PS: Inca un articol in romana. Juma-i scris deja, asa ca sa-mi fie cu iertare daca nu respect ceea ce am scris acum 2 minute. Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu