miercuri, 29 februarie 2012

In rand cu lumea buna

Astazi m-am simtit ca-n capitala.. In capitala noastra evident, ca pana o sa ajung sa ma simt ca-n celelalte capitale europene mai e nevoie de cativa zeci de ani. De cateva zile vad pe strazile Brasovului misunand autobuze super mega extra fitoase (nu sunt chiar asa, dar pe langa cele ce le aveam astea sunt ultimul ragnet). Ma gandeam: wtf?? Ce se intampla de avem astfel de bus-uri si de ce sunt doar pe unele rute? Vreau si eu d'astea cu care sa merg acasa, nu de alta dar in astea noi este asa de cald pe langa mini autobuzele portocalii cu care ma plimb eu de doua ori pe zi unde nu-i nici urma de caldura, nici macar la ora 18 cand ar trebui sa fie, ca dupa o zi de umblareala asa mi se pare normal.
Azi, in autobuzul minune ma uitam ca la un muzeu cu dinozauri alive. Mare, caldura, iar o voce de tanti trecuta prin viata urla din fundul plamanului "urmeaaza statia bla bla" ca mai apoi, cand esti in statie sa zica doar partea cu "bla, bla", adica numele statiei. Pe un ecran in fata sta scris cu litere din beculete, de un portocaliu orbitor, chestiile ce le insira tanti cat si ora, cand nu scrie chestiile insirate de tanti. V-am zapacit, nu? Si eu, si eu.. m-am zapacit.
Din cate vad, incet incet, ne indreptam si noi catre lumea civilizata. Bine, teoretic suntem pe drumul acesta de vreo 20 de ani, dar nimic nu pica din cer asa ca se scuza acesti ani. Mda.. pe asta si eu am crezut-o!
In fine... Inchei prin a va marturisi ca sunt mandra ca m-am nascut si ca locuiesc in Brasov. Este un oras frumos, pe care nu l-as schimba pentru nimic in lume, cu o singura exceptie: daca acest "nimic pe lume" este la malul marii, adio Brasov! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu