miercuri, 1 februarie 2012

My ignore list

Zilele trecute am auzit o colega de la munca cum intreba nelamurita in stanga si in dreapta cum poate da ignore unei persoane de pe mess.. Ma gandeam sa o indrum, dar pana m-am infipt eu si-a rezolvat fata problema.
Atunci am realizat ca uite, mai sunt persoane care habar nu au sa faca treaba asta, deci sa dai ignore cuiva pe mess totusi nu este o rutina zilnica. Pentru mine a devenit precum cumpararea tampoanelor. Adica o data la cateva saptamani mai dau cate un ignore. Uite asa am ajuns la 26 de persoane ce au primit mai intai un delete iar apoi ignore. Mint, cam juma au primit ignore din prima :D
- 9 ID-uri apartin aceleiasi persoane, adica ale italianului. Mda..
- 2 sunt ale unor persoane pe care le cunosc dar care ma enerveaza la culme
- restul habar nu am.. Bine, nu bag mana in foc ca printre acestea nu se mai afla si alte cateva tentative de-ale italianului; cert este ca o mare parte imi sunt total straine.
Pana una alta, cei ce vor sa-si faca ID-uri de mess si nu stiti de unde sa incepeti si cum, puteti intra aici. Va da mura-n gura.
PS: Astazi sunt AC/DC pana in maduva oaselor! Long Live Rock!!

Ac/Dc - You shook me all night long
Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu