duminică, 5 februarie 2012

Facebook-ul zilelor mele..

Candva, demult, aceasta adresa de blog era a mea. Acum este a lui Bubu, si tin minte ca a spus ca "o imprumuta" ca sa nu se piarda.. Acum, ei bine, acum as vrea-o inapoi. Se poate??
Asadar, in cazul in care am ok-ul domnului mai sus mentionat, si intr-o buna zi intrati la mine pe blog si veti fi intampinati de un mesaj gen "aceasta adresa nu mai este valabila.." or something, cautati-ma la adresa lucruri-simplee.blogspot.com. Atentie, simplee cu 2 e :)
Acum sa trecem la alte prostioare.. In ultimul timp stau foarte mult pe pagina blogului meu, cea de pe facebook. Am inceput sa postez tot felul de tampenii pe acolo, ca si cum am ar interesa pe careva. Noroc cu scumpul meu Cosmin care mai da cate un like pe ici, pe colo. Multam! :*
Mi-a spus cineva o data ca teoretic facebook ar trebui sa te binedispuna, sau cel putin asta e menirea lui. Dar nu, practic facebook te intristeaza si asta pentru ca iti da impresia ca toata lumea face cate ceva numai tu stai si dai refresh din 10 in 10 minute paginii de face. Dar nu te gandesti ca de fapt persoanele respective care fac ceva (si tu nu!) au fost in locul respectiv sau au facut lucrul acela o data, candva.. Nu fac in fiecare zi drumetii minunate prin munti, pe la mare, nu merg in fiecare zi la shopping, si nu ies in fiecare seara in cluburi, desi am pe cineva in lista de prietenii care merge al naibii de des prin cluburi. (damn it, nici macar nu o cunosc personal, ce pana mea o fi cautand printre prietenii mei??) Asa, ce ziceam? Aaa da.. Au si ei momente cand dau refresh de plictiseala paginii de facebook - ultima fraza am spus-o asa, ca se ne mai incalzeasca putin sufletelul...
Deja am scris prea mult.. Nu de alta, dar raceala vietii nu-mi da pace de cateva zile bune (2 saptamani si vreo 3 zile), iar in momentele de acest gen mintea mea o ia razna destul de des. Asadar, pentru a evita o situatie stanjenitoare, ma retrag inapoi in pat :D
Noapte buna! (la ora 18:30 ??!! Fuck!)

Iris - Vino pentru totdeauna

Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu