miercuri, 15 februarie 2012

Urasc restaurantele de fite!

O cina romantica la lumina unei lumanari, intr-un restaurand fitos. Asa trebuie sa arate seara de Valentyne's Day, si asa a aratat.. Noi si nasi ne-am indreptat pasii catre Casa Tudor la ora 19:00. Nu mai fusesem niciodata acolo si sincer, chiar mi-era pofta de-o pizza... Intram inauntru, lume ca la cantina si al naibii de cald - din cauza focului din semineul trantit in mijlocul incaperii. Frumos, n-am ce spune. Ne asezam la masa, care era cat pe ce sa nu o avem ca madam de acolo a uitat sa-si noteze in agenda rezervarea, primim meniul si da-i si alege. Cautam pizzele, dar surpriza, nu aveau!! WTF?! Si eu ce mananc? m-am intrebat eu uimita ca nu au pizza, sau cel putin ceva junk food. Pe prima pagina din meniu m-a lovit niste combinatii fatale de caprioara cu sos de castene si mistreti impanati cu nu mai stiu ce chestii total straine de mine. Dau pagina, si mai dau una si mai dau una. si gata meniul. Cele 6 pagini de mancare erau compuse numai din combinatii d'astea fatele de care nu am mai auzit si pe care nu aveam nici un chef sa le incerc. Vroiam sa mananc ceva, nu sa fac degustari. Kimbo al meu si-a luat somon afumat cu sos de smantana si capere, nasa caprioara, iar eu cu nasul, ca doi tarani iesiti in lume ne-am luat porc, ca doar e cea mai sanatoasa leguma, nu? Evident, si muschiuletul de porc era impanat cu ceva. Am incercat sa nu-mi dau seama cu ce. Sunt foarte pretentioasa la mancare. Chiar exagerat de mofturoasa si daca ceva nu arata ok, nici cu bani nu ma ating de respectiva gustare. Aaa da, sa nu va mai zic de preturi, care erau destul de marisoare fata de restaurantul sufletului meu: Peperoni.. In schimb mi-a placut foarte mult crema de caramal (suna pip pin in meniu, dar de fapt este crema de zahar ars.. d'oooh). Da, sa nu uit sa mentionez cocktail-ul cu alcool pe care l-am baut.. Si acum ma intreb: oare unde era alcoolul..??
In concluzie este un local select, frumos si.. ok, pentru fitosi. Asadar, daca ai chef sa experimentezi in ale bucatariei taine, nu azita, merita lasati niste banuti la acest restaurant.
Daca ma intrebi pe mine, eu prefer de o mie de ori sa merg undeva unde gasesc pizza in meniu. Este cea mai simpla chestie de mancat si cea mai buna.. Pana mea de capre impaiate. Aaa da, sa nu uit sa precizez ca a durat ceva pana ne-a adus comanda. Probabil din cauza alegerii nasei, cu care sigur s-au luptat bucatarii putin, caci cigur nu-i usor sa dai cainelui gust de caprioara :D Glumesc. Si cand ma gandesc ca bietul animalut dimineata zburda  fericit pe Tampa, iar seara a sfarsit intr-o farfurie...

Acoustic Alchemy - Same Road Same Reason
Pin It

13 comentarii:

  1. Ciudat ca meniul era atat de subtirel. Am mai mers pe acolo si din punctul meu de vedere erau ok, chiar si la preturi. Si nu sunt fitzoasa :D .... Erau preturi ca la ceasu rau, mancarea nu se compara. Din punctul meu de vedere la peperoni si ceasul rau gasesti mancare foarte buna (mai ales la peperoni....au niste fructe de mare .....yamis) oricum ai nimerit mai bine decat je (la andos la ultimul etaj). Mancarea buna (muschiulet de porc :) cu brocoli) dar fumul de acolo .... Groaznic

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu contesta nimeni ca mancare de la Casa Tudor nu este buna, doar ca nu era pe gustul meu.. Nu sunt genul care sa faca experimente si sa incerce toate natiile de vanat/peste/zburatoare :D Preturile am spus ca sunt mai marisoare fata de Peperoni, ca fata de un alt restaurant unde nu gasesti junk food clar nu sunt mai mari. Asta-i piata in domeniu :) In ceea ce priveste meniul, chiar erau vreo 6 pagini cu mancare, iar restul de 15 numai cu bautura..
    In ceea ce priveste ziua ta, la Ando's la ultimul etaj e ok, iar mancarea e super buna. Dar vorba ta, fumul strica tot.. Ca intr-o carciuma :))
    Poate la anul luam cina la Jules Verne (restaurantul de la etajul 2 al turnului Eiffel)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunteti niste fitoase voi nu restaurantul Si asta se vede din felul de exprimare Fitzoase Nu era mai simplu fitoase? s au la voi nu se pune

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca faptul ca noi am alaturat litera Z langa T te face sa crezi ca suntem fitoase, imi pare rau pentru tine si pentru felul tau de a gandi. Sincer, m-am panicat putin cand am vazut comentariul tau si am recitit articolul, dar absolut nimic din ceea am scris eu nu ma face o fiTZoasa.. Sau faptul ca prefer sa mananc o pizza cu prieteni nu la un restaurant elegant ma face o fata cu figuri in opinia ta, atunci asa sa fie!
    Aaa da, daca eram o fitzoasa, nu crezi ca toate articolele mele erau scrise cu TZ si SH si alte ciudatenii d'astea?? Am scris un singur cuvant asa intr-un comentariu si ai sarit ca o hiena la un cadavru. Geez, ciudati mai sunt unii.
    PS: Mai bine ai pune mana pe o carte de gramatica, in loc sa behai aiurea..

    RăspundețiȘtergere
  5. Am pus mana pe o carte de gramatica Ai grija cum scrii si cum te exprimi de acum inainte ca o patesti rau de tot

    RăspundețiȘtergere
  6. am pus mana pe o carte de gramatica nu mai behai aiurea dar ai grija cum te mai exprimi de acum inainte ca o patesti rau de tot

    RăspundețiȘtergere
  7. 1. Urasc oameni care trantesc aiurea o eticheta in fruntea ta, simtindu-se indreptatiti ca au citit 2 - 3 randuri scrise de tine si cica isi permit, ca doar te cunosc de-o viata..
    2. Urasc anonimii. Genul acesta de specimene imi lasa mereu un gust amar (cel putin de anul trecut de prin mai, de cand am iesit si eu la soare). Frustrati care stau in spatele internetului lansand pe ici pe colo cate o bombita negandita, si evident continuand discutiile tot in spatele anonimatului.
    3. Cum de te-ai legat doar de PS-ul meu? Cum de nu ai mai dat o replica inteligenta referitoare la fiTZele noastre?
    4. Cum cel mai destept cedeaza, pun astfel punct acestei dicutii inutile la care tu participi doar cu niste cuvinte aruncate aiurea dorind sa lasi impresia ca esti punctul in jurul caruia se invarte Universul.. Asadar, te rog sa continui sa crezi chestia asta prin alte parti. Nu am nevoie de astfel de comentarii pe blogul meu.
    Oricum, multam pentru interesul si timpul acordat ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu iti multumesc ca mi ai raspuns Sa stii ca totul a fost o gluma

    RăspundețiȘtergere
  9. Andrei leonte este un copi cu zabale ca la puii de vrabie Nu are talent mai mult de cat oana zavoranu Ai ales si tu aiurea

    RăspundețiȘtergere
  10. Habar n-am de ce ai adus în discuție de Andrei Leonte, aici, ca și comentariu la acest articol care n-are nicio treaba cu el... Weeeeird! Oricum, bagă în poșta pe adresa Moșului o scrisoare ca să-ți pună o cărticică de gramatică sub braduț. No offense, doar un sfat. Poți să-l urmezi or ba! Sărbători Fericite!! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cand te duci cu nasii la restaurant nu cere saorma sau pufuleti Aia se vand la tine la chiosc

    RăspundețiȘtergere
  12. Unii oameni chiar nu au viata sociala :)) Pacat de ei...

    RăspundețiȘtergere