luni, 5 martie 2012

Un weekend cu Grey's Anatomy

Am avut un weekend incarcat.. De la 10 dimineata de cand deschideam ochii de "buna dimineata" si pana noaptea la 2 - 3 cand spuneam "noapte buna" nu am avut timp de absolut nimic, fiind foarte ocupata cu Grey's Anatomy. In sfarsit pot spune ca am facut un maraton de stat in fata TV-ului urmarind un serial. Am inceput vineri pe la ora 20 si am terminat azi-noapte pe la ora 2. Am vazut 2 sezoane juma. Sezoane d'alea de cate 24 - 26 episoade. Azi-noapte as mai fi rezistat la inca vreo 2 episoade, dar stiam ca urmeaza o saptama noua de munca asa ca mi-am bagat picioarele in dorinta de a ma uita la serialul sufletului meu (stiu, imediat dupa ce le vad, toate sunt ale sufletului meu). Diseara o iau de la capat.. Inca o jumatate de noapte pierduta cu un scop bine definit.
Sunt putin suparata pentru ca am trisat. Am aruncat un ochii pe net si am aflat niste chestii ce se vor intampla in sezonul V, spre final (eu sunt pe la IV - jumatete), chestii ce nu-mi plac deloc. Sunt trista din cauza asta.. Mor cateva personaje atat de dragi mie, incat nici nu mai simt impulsul acela nebun de a ma uita., dar nu pot sa las totul balta acum, nu?
Dar stiti ce ma intristeaza si mai tare? Faptul ca ma uit la un serial cu doctori, doctorite si asistente super hot, funny si gata sa faca orice pentru a-l salva pe amaratul ce a avut ghinionul de a se afle in autobuzul de munca, autobuz ce a cazut in nu stiu ce rapa sau s-a ciocnit de te miri ce.. asta asa, ca exemplu. Interiorul spitalului Seattle Grace (stiu, stiu.. serial filmat in studio) te face sa mergi cu incredere la doctor, insa ghinion. Esti in Romania fir-ar, unde nu esti bagat in seam,a nici daca stai cu juma de creier in mana. Din fericire nu am avut treaba cu urgentele de la spitale, dar am avut ghinionul sa merg cu cateva persoane si sincer nu mai vreau asa ceva. Evident, aici ma refer la spitalele de stat, caci cele particulare probabil se ridica la nivelul asteptarilor mele actuale.
Of, sunt atat de indragostita de serialul asta, incat m-as uita iar si iar si iar la aceleasi episoade chiar. Bine, ca pe majoritatea ce-l urmaresc, ma fascineaza barfele si povestile de dragoste din film..
O sa va stresez cateva zile cu serialul asta. Imi cer scuze de pe acum :)
PS: la cat de rar scriu in ultimul timp, vad ca-mi pierd din stilul meu caracteristic de a insira cuvinte... Ce trist. Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu