vineri, 10 februarie 2012

Buna dimineata CV-ule!

Ieri mi-am completat CV-ul pe ejobs. Sper sa nu am nevoie, dar prefer sa fiu totusi precauta. Niciodata nu stii cand se inchide usa, asa ca vreau sa am o fereastra deschisa pe care sa o folosesc in cazurile de maxima urgenta.. Mi-a luat juma de zi sa raspund la niste intrebari stupide din mini interviul vietii (de parca ar citi cineva asa ceva, dar ma rog..). Acum caut in disperare pe ejobs cum se calculeaza procentajul CV-ului. Am 93% si nu stiu ce mai trebuie, pe unde mai trebuie. Stiu ca ieri am gasit procentajele, dar azi bate vantul. Nu ma las batuta pana nu ajung la 100%, desi intrebarea "Care este departamentul in care doriti sa lucrati (aveti dreptul la o singura alegere)? Explicati de ce credeti ca sunteti potrivit si de ce ati facut aceasta alegere!" imi da mari batai de cap. Am o vaga idee care ar fi departamentul, dar nu inteleg care-i scopul explicatiei?! Da, bine, stiu ca domnu' angajator vrea sa vada ce gandesti si cum gandesti, dar pentru asta exista interviul face to face, nu?
Apropo, ma enerveaza la culme scaunul ergonomic de la biou care de cateva zile tot face misto de mine si cand mi-e lumea mai draga 'coboara usor in jos' (sper ca intelegi ce vreau sa zic, nu de alta dar nu am gasit cuvantul potrivit pentru acest comportament malefic pe care-l manifesta in ultimul timp - scaunul)
Pana una alta, ii urez calatorie placuta burlacului din gasca ce maine noapte pleaca la Roma catre a sa iubire (nu-i chiar asa de burlac cum ii place lui sa creada..) Sper sa ne aduca niste bombonele bune, specifice cizmei :D
Deci si prin urmare, un weekend mirobolant tuturor! ♥



LE: Pana mea ca nu mere trilulilu vietii! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu