vineri, 10 februarie 2012

Vineri seara..

Cand bâţul din tine urla ca vrea sa iasa la 'naintare, pisici trebuie sa executi ca altfel nu-i de bine. Bâţul meu urla ca din gura de sarpe ca ii e foame. As vrea sa execut ordinele si sa incing un sandvis bun si gretos la cuptor cum doar eu stiu sa fac, dar parca-i prea frig la bucatarie sa ma deplasez. Apai sa explic daca tot m-am apucat. Catelu' meu a stricat usa de la bucatarie si acum nu se inchide. Maine mere tati meu sa cumpere yala, ca cica azi nu o gasit. Asadar, in bucatarie probabil sunt -5 grade asa ca nu ma risc. Observati de cate ori am zis bucatarie? Geez, trebuie sa-mi dezvolt si eu putin vocabularul desi nu-mi vine in minte nici un sinonim pentru bucatarie (are??). Shit, ca iar am zis!
Plus de asta gagiu' meu la ora asta petrece cu baietii la o bauta la bodega de pe strada lor in cinstea burlacului care maine noapte are avion spre Roma, unde-i iubirea vietii lui. Cica il bate gandul sa nu se mai intoarca.. Mda, sa o vedem si pe asta.. Asadar, sunt temporar parasita de barbat, infometata si infrigurata. Care pana mea e solutia unica sa le rezolv pe toate din prima, ca nu-mi place sa fac multe chestii cand mi-e lene?? Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu