miercuri, 1 februarie 2012

Din lac in put...

Nu sunt fan politica si evit pe cat se poate subiectul acesta. Bineinteles, asta nu inseamna ca nu ma intereseaza si nu ma afecteaza ce se intampla in minunata noastra tarisoara, doar ca prefer sa nu ma implic dandu-mi aiurea cu parerea.
Totusi, cand Base iese la 'naintare si face declaratii gen "Romania are cea mai mica datorie pe cap de locuitor din UE, respectiv de 4.570 euro, ceea ce inseamna ca putem lasa urmasilor o casa si nu o datorie", nici macar eu nu ma pot abtine sa nu spun cel putin un cuvant "de dulce".
Urasc la oameni imbecilitatea si cretinismul. Cum poti tu spune ca ar trebui sa ne mandrim ca suntem tara din UE cu cea mai mica datorie? Facem comparatie intre ce si ce? Intre noi si.. Germania de exemplu, unde castigul mediu pe cap de locuitor este de nu stiu cate ori mai mare decat la noi?? Socant.. Oricum multumim statului care s-a indatorat in numele nostru cu aceste "foarte putine" mii de euro..
Acum ne putem vedea linistiti de viata noastra si ne putem bucura de ceea ce statul ne ofera, nu de alta, dar avem cea mai mica datorie. WEEE! Fuckin' bitches! Pin It

4 comentarii:

  1. se putea mai multa rautate... hai ca poti :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaa.. dar nu vreau mai multa rautate. Care ar fi scopul? Cu ce m-ar incalzi daca incep sa-mi bag si sa-mi scot? Imi pot expirma parerea si fara sa injur si sa urlu. Cand e absolut necesar, bagam si d'alea, dar nu prea vreau sa-mi stric reputatia de fata finuta si cumsecade care nu stie d'astea :D
      Oricum, pentru articolul asta e de ajuns acel "Fuckin' bitches".. si sincer nici asta nu-si avea rostul, numa' ca-mi place mie cum suna ;))

      Ștergere
  2. :)) da ce? eu am injurat in blog?? si eu sunt nestiutoare .....

    RăspundețiȘtergere