vineri, 24 februarie 2012

Sorry, no update!

Am cautat cu sufletul la gura bucatica de hartie pe care erau scrise acele versuri.. Am cautat peste tot, prin toate dulapurile, prin toate sertarele ca intr-un final sa o gasesc in ultimul loc in care m-as fi uitat. Am scris pe Google acele scurte cuvinte si am ajuns la ei, la Actual, la formatia cu care am crescut. Mi-am adus cu drag aminte de acele cantece ce imi spuneau noapte buna si buna dimineata in fiecare zi. Nu faceam nimic fara sa fredonez versurile lor. Cu muzica asta am crescut, cel putin ele mi-au tinut companie in verile toride de pe meleagurile argesene.
Acum sincer, nu se compara genul acesta cu manelele din ziua de azi, nu ca as avea ceva cu ele. Fiecare este liber sa asculte ce vrea. Daca mie nu-mi place un gen muzical, nu-l ascult si punct.
Of, ce copilarie.. Ascultam cu atata pasiune versurile astea fara ca macar sa le inteleg. Acum, cand dupa aproape 10 ani le reascult parca le percep si le simt altfel.. Dar tot nu voi uita feeling-ul copilariei mele de care imi este nespus de dor..

Actual - Am un foc la inimioara
Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu