luni, 27 februarie 2012

Lucruri oficiale!

- Pe 19 iulie ne bucuram din nou de suedezii de la Roxette, dar de aceasta data la Cluj. Suna super tentant, iar preturile biletelor sunt mai mult decat accesibile (detalii aici). Putin mai greu ca pica intr-o joi, dar daca vrei cu adevarat sa faci ceva, nu conteaza in ce zi pica, sau la ce ora, sau care-s costurile, iar Roxette merita un drum pana la Cluj, cel putin in opinia mea..
- Un alt lucru oficial ar fi ca de 8 martie ma chefuiesc la Rotmans. Eu cu fetele mele. Un grup mic anul acesta, dar grupul acesta contine esentialul. Rochita mi-am cumparat-o deja (animal print.. aaarrrr!), iar astazi am fost si am platit cei 80 de lei (meniul, alea, alea..), asa ca acum nu-mi ramane de facut decat sa astept minunata zi de 8 martie cand nu o sa fac altceva inafara de: sa mananc, sa beau si sa dansez pana cad lata.. Ioooi, lucrurile mele preferate (aproape toate ;)) ), adunate la un loc. Toate aceste lucruri condimentate cu 3 fete cucuiete ce o sa-mi tina de urat si cu care o sa ma distrez la maxim. Nu putea fii ceva mai perfect de atat! Aa ba da, poate o masina in fata porti :D
- Inca un lucru oficial, dupa care ma retrag: de 2 zile fac maraton de Grey's Anatomy. Bine, nu toata ziulica, ca omu' mai si lucreaza, se mai da si mare scriitor (aciliea pe blog), mai si mananca, isi mai face si dus.. Deci, nu-i chiar maraton.. Whatever, you got the idea!

Cateva detalii pentru Rotmans (adresa: Brasov, str. 13 Decembrie nr 70)
Pret Meniu: 80 LEI
Programul va incepe la ora17:00
- Aperitiv: rosie, rulada de cascaval cu fructe, chiftelute, muschi file afiumat, telemea, salam, masline, castravete.
- Gratar porc, cartofi taranesti, salata muraturi.
- 1 cafea, 1 sticla vin (750 ml), Garone (100 ml), apa (500 ml), suc (500 ml) si prajituri (d'ooohh)
Va recomand cu caldura, pentru ca am auzit doar cuvinte de lauda pentru restaurantul acesta. Locatia este perfecta, iar sala este draguta foc.

Roxette - How do you do

Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu