luni, 6 iunie 2011

Strang bani de sandale!!!

Gata, in acest weekend mi-am dat pentru ultima oara banii pe ceva. Folositor, inutil nu conteaza, am spus gata, pentru ca ar fi cazul sa incep sa pun banii la ciorap pentru Turcia. Inca de cand vroiam sa mergem in Grecia, mi-am propus sa imi las banii pe card, sa nu mai umblu la ei, dar evident ca nu am reusit sa ma abtin si sa nu scot pana la ultimul leut. Evident, mai putin acei 7 - 8 - 9 lei ce nu se pot scoate (mama lor de lei). Totusi cu toate ca nu am (deocamdata) nici macar un euro pentru concediu, sunt mandra posesoare a unor haine noi de vara, ca doar nu se putea altfel.
Asadar, incepand de astazi, mi-am propus un mecanism nou de strangere de fonduri pentru cei neajutorati, asa ca mine. Adica nu o sa mai cheltui bani din salariu pentru prostioare, dar o sa imi iau in continuare chestii inutile din banutii 'cazuti din cer'. Definim 'cazuti din cer': din urmatoarele surse: mama, tata, frate, rude indepartate care o sa ne viziteze in acest weekend, si care sper sa cotizeze si la mine cu ceva si evident boyfriend (saracutu', cat il mai stresez). Pacat ca acesti bani nu mai sunt asa multi ca atunci cand nu eram pe salariu. Serios, parca aveam mai multi bani inainte, cand eram sub aripa banoasa a parintilor si a fratelui, ca acum, cand am un salariu de imediat 4 ani de zile. Ciudat, dar totusi nu chiar asa. Acum am bani, asa ca imi permit sa cheltui, chiar mai mult decat castig intr-o luna, poate asa se explica si lista de la mama cu cate 10 - 50 - 100 lei dati subsemnatei cu imprumut pentru, evident, diverse prostii. O sa inchid eu odata si'odata lista aia si promit sa nu mai fac alta.
Pana una alta, am vazut niste sandale dragute in Decathlon, asa ca am inceput deja sa strang bani. Poate o sa reusec in vreo 2 ani sa mi le iau :)) Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu