marți, 14 iunie 2011

Cetatea sufletului meu

Imi era atat de dor de orasul acesta
Simteam cum imi bate inima cu fiecare kilometru cu care inaintam..
Acum m-am linistit, dar o sa vreau sa revin
Pentru ca ador sa ma plimb prin cea mai renumita cetate medievală din Sud-Estul Europei,
O cetate încă locuită
Legendele si povestile adunate de-a lungul timpului te fascineaza de cum ridici ochii spre cer si zaresti maretia Turnului cu Ceas
Iar gandul ca Vlad Tepes ar fi locuit intr-una din casele cetatii, iti da ceva fiori pe sirea spinarii
Urcand agale pe Scara Scolarilor si ajungand sus am fost intampinati de 2 baieti ce cantau superb la chitara
Acompaniau pasi turistilor ce inaintau spre cel mai inalt punct al cetatii Sighisoara
O sa revin curand draga mea, pentru ca aici ma simt ca acasa... a doua mea casa Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu