luni, 27 iunie 2011

Planuri pentru pensie :)

Si ca tot am adus aminte in postarea anterioara de batranica din mine, v-am povestit vreodata care sunt planurile mele pentru cand o sa fiu la pensie? Bineinteles, daca mai ajung pana acolo, si daca va mai avea cine muncii ca sa imi castig si eu bine meritata pensie.
Ei bine, cu siguranta ati dat nas in nas pe la diferitele atractii turistice din tara sau chiar din afara, cu acele grupuri de chinezi sau japonezi, ce mama lor or fii, oameni in jur de 65 - 70 de ani ce nu au nici o grija. Umbla in grupuri organizate, cu borsetuta la mijloc, cu aparatul foto dupa ei, se plimba si fac poze. Asa ceva o sa vreau sa fac si eu cand o sa ajung la acea varsta. Vreau doar sa ma plimb, sa vad lumea, sau cel putin locurile ce nu le-am vazut pana atunci. Eu cu jumatatea intr-un grupulet de romanasi, intr-un autocar misto, iesind mandri din tara noastra ce va fi in top 3 ca puteri economice ale lumii (visez si eu, ce, nu am voie?!), pe autostrazile patriei noastre (pana atunci sper ca vom avea si noi asa ceva).
A nu se intelege ca fiecare leut ce imi trece prin mana il pun deoparte pentru a-mi realiza acest plan. Doar ma cunoasteti, eu nu sunt o fata economa. Nu am cum, desi as vrea. Pisici, ca i-ar mi-am amintit! Cu banii dati pe sandale si pe adidasi mi-as fi facut pasaport (mama lui, ca mi-a expirat in noiembrie 2010). Of of! O sa ma trezesc prin 30 august ca nu am nici un ban pentru Turcia :)) Dar sunt o optimista. Mai sunt 2 luni pana atunci, poate pica ceva din cer...
Acum, ca am impartasit cu voi acest mic secret stiut de aproape toti cunoscutii mei, va las sa meditati la planurile voastre de viitor pe o melodie din playlist-ul meu. Nu prea se potriveste 'momentului', dar e buna la casa omului.
Pe maine. O seara faina!

Seether (Ft. Amy Lee) - Broken

Pin It

3 comentarii:

  1. love the song. Culmea e ca ne vom intalni in acel autocar :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar ce ar fi sa ne inchiriem noi un autocar si sa ne strangem mai multi cunoscuti si sa plecam in lume sa vizitam?! Atunci viata..

    RăspundețiȘtergere
  3. hehe.... cum sa nu!!!!!!!
    MA BAG!!!!!

    RăspundețiȘtergere