marți, 28 iunie 2011

Nelinistea de marti

Am ajuns acasa, m-am schimbat, m-am 'batut' putin cu al meu catel, mi-am asezat presa pe zile (pentru ca iar nu am reusit sa-mi clatesc ochii cu Cancan-ul din ultimile zile) si mi-am pus de papa. Evident, ziarul este plin de mondenitati, dar oricum eu il citesc 'uitandu-ma' la poze si citind titlurile, iar daca ma intereseaza cu adevarat ceva, zabovesc putintel si citesc articolul in intregime. Totusi, in acest ziar plin de barfe, exista o pagina cu stiri adevarate, care chiar intereseaza. Astfel, am aflat ca de la 1 iulie datorita scumpirii gazelor naturale pentru agentii economici, vor creste preturile si la: paine cu 10%, mezeluri 10%, zahar 3% si ulei 3%. Bineinteles, vor creste si preturile tigarilor, dar asta nu ma intereseaza.
In alta zi, pagina cu stiri adevarate ne informeaza ca cea mai puternică explozie solară din istorie ar putea lovi Terra chiar în această vară. Ultima explozie de proportii a avut loc undeva prin septembrie 1859, iar atunci au luat foc liniile telegrafice si au aparut aurore boreale prin Hawaii si Cuba. Ei bine, de data aceasta planetuta noastra ar avea mai mult de suferit, si asta pentru ca suntem niste dependenti de tehnologie, iar alimentarea cu energie electrica ar fi foarte afectata. Si mai stiti ceva? La ora actuala, configuratia Soarelui este aproape identica cu cea din septembrie 1859. Cica Soarele îşi atinge maximul după 3 - 4 ani de la intrarea într-un nou ciclu solar. "La aceasta data, ne aflăm în al 24-lea ciclu solar, ce a debutat în decembrie 2008, aceste cicluri fiind monitorizate şi calculate din anul 1755, când activitatea Soarelui a intrat în atenţia astronomilor timpului." Hmm... te pun pe ganduri treburile astea, nu? Pe mine, sigur da.
Mai este si vremea asta ciudata ce a luat-o razna rau de tot. Azi sunt 30 de grade si maine 15. Aici clar ceva nu este in regula.
Speram la ce-i mai bine, ca doar nu o sa ne inchidem in casa asteptand sa treaca timpul.
Pana in vara cand ne vom parjoli la Soare, va las sa incheiati seara cu ceva dragut (si din nou pe repeat).

Jamiroquai - Blue Skies

Pin It

2 comentarii: