luni, 27 iunie 2011

Cum va arata interiorul avioanelor in 2050

Airbus. Ma duce cu gandul la Germania. Probabil pentru ca al meu cumnatel lucreaza acolo.
Am dat un search pe Google si pe la a nu stiu cata pagina am gasit ceva interesant. Am citit titlul, am vazut poza si a fost suficient ca 10 minute (cu mici intreruperi pentru telefoane) sa ma opresc din munca si sa citesc tot articolul. Si am zis ca ar fi dragut din partea mea sa impartasesc cu voi aceasta 'experienta'.











Daca obisnuiesti, ca si mine de fel, sa stai calare pe geam cand mergi cu avionul, ei bine, undeva prin 2050 nu va mai trebui sa o faci. Conceptul celor de la Airbus in ceea ce priveste avionul viitorului, va fi ceva ca in imaginea de mai sus. Si oricat as incerca sa explic vrute si nevrute, cred ca poza face mai mult decat 1000 de cuvinte.
In planurile lor, apar si conditiile mai bune de zbor, zonele de "revitalizare" in care sa te relaxezi dupa orele lungi de zbor, scaune ce se vor adapta formei corpului pasagerului, iluminatul interior ce il vei putea personaliza dupa bunul tau plac, cat si calitatea aerului de la bord va fi imbogatit cu vitamine :D
Daca batranica din mine imi va permite sa ma plimb in acel an indepartat cu avionul, o voi face negresit. Abia astept! ;))
Articolul in intregime aici
Later edit:
Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu