joi, 23 iunie 2011

Presedinti, regi, ultraviolete.. prea mult!!

Calauza mi-e drumul lung spre casa, astfel imi zbarnaie prin capsorul meu mic diverse idei care mai de care mai marete. Le-as impartasi si cu voi, cu mare placere, dar nu le mai stiu. Da, bine, nu am memorie de elefant, dar imi promit mie ca data viitoare voi lua loc pe o bordura si imi voi nota tot in telefon, ca atunci cand ajung in fata minunatei si scumpei mele pagini virtuale sa le pot insira, cu modificarile de riguare, bineinteles. Ideea in sine conteaza, nu cuvintele ce o definesc, nu?
Intre timp, vreau sa ma mai vait putintel de caldura de la birou, de mersul pe jos la si de la munca si de faptul ca mi-e o pofta de fast food de nu mai pot, dar ma abtin, pentru ca nu am voie. Mai am de dat jos 4 kilograme ca sa ajung la 50. Termen limita: 15 august :)
Apropo, v-am mai spus ca m-am suparat cumplit pe sistemul asta aplicat in Romania? Da, stiu, nimic nou. Ma aflu si eu printre romanii ofuscati ca pana la alegerile din 2012 mai este mult si mai avem de indurat, dar acum pe buna dreptate. Toata ziua, la toate stirile numai reorganizari, scandaluri legate de hotii din vami si din guverne (lucruri cunoscute de toti, si fara a ne fi insirate zi de zi, din ora in ora la radio si TV), iar acum mai nou declaratie lu' Base: "Abdicarea Regelui Mihai, la 30 decembrie 1947, a fost un act de tradare a interesului national". Prin declaratie asta, nea' presedintele tarisoarei noastre a reusit sa provoace manie si dispret (mai mult decat exista deja in sufletele romanilor) si sa-si puna mai multa lume in cap decat avea deja. Eu nu am nici o parere la chestia asta, incerc sa fiu neutra si sa nu imi bat capul cu astfel de prostii. Stiti cum este, nu poti merge mereu pe ape, asa ca mai sari si din lac in put. Nimanui nu-i pasa de astfel de comentarii, sau nu ar trebui sa ne pese, atata timp cat principalul si cel mai important lucru ce ar trebui rezolvat este supravietuirea omului de rand din tara asta de 2 bani. Speram la mai bine prin 2012.
Pana atunci ma duc sa imi savurez canita cu ceai verde si sa-mi asez culcusul pentru "The Big Bang Theory" (detalii aici pentru cei ce nu cunosc)
O seara faina dragii mei! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu