sâmbătă, 25 iunie 2011

Nimic important, doar vorbe...

Ploua. Toata ziua a plouat si se pare ca vom avea cateva zile posomorate de acum inainte. Si ca tot veni vorba de zile negre, azi m-am trezit tare prost dispusa, fara chef de nimic, nici de mancat, nici de baut, nici de televizor, nici macar de dat jos din pat. Dar nevoia de a vedea ce mai este nou pe facebook si de a impartasii cu voi trairile mele, m-a impins totusi sa fac un efort si sa-mi mut funduletul din pat la birou (uite asa se justifica laptop-ul ce se afla pe lista mea de must have). Ca sa fac haz de necaz, cred ca toata starea asta se datoreaza constiintei mele ce mi-a adus aminte de toate datoriile :)) Bai, nu-i de ras, dar ce sa fac si eu?! Macar sa schitez un zambet, poate asa revin la realitate.
Sincer, azi nu as fi vrut vad pe nimeni, ci doar sa stau sa vegetez. As fi primit langa mine doar catelul meu frumos si scump, care este un somnoros si jumatate. Bineintelesc ca nu am reusit sa ma fac invizibila, si uite asa, ziua mea de liniste s-a transformat intr-o zi agitata si plina de oameni care ma tot intreaba ce mai fac. Weird people!
Ca sa ma oftic mai tare, ieri la ora asta era atat de cald incat imi venea sa ma dezbrac in mijlocul strazi si sa ma scald la prima umbra zarita pe strada, iar azi.. tremur de frig. Stiu, va ganditi ca de ce nu ma scald si eu ca orice om normal intr-un lac, rau, piscina, dar este imaginatia mea si fac ce vreau! Si mai stiu ca sunt o ciudata pentru ca ba ma vait de cald, ba de frig. Si ca sa fie meniul complet, ieri am reusit sa-mi iau mult visatale sandalute de la Decathlon, si din pacate, conform ANM, saptamana asta nu o sa pot defila cu ele. Nu, nu mi le-am cumparat din banii pusi la ciorap, ci din micul avans cerut de la mama. Pana mea de lista, ca iar figurez pe ea!
Ma chinui de 2 ore sa scriu chestia asta. Vad ca nu am chef nici macar sa scriu ce simt, dar oricum plictiseala si lenea sunt cam greu de definit in cuvinte.
Catelul sforaie laga mine si mi-a facut pofta de un somn dulce de dupa-amiaza (la ora 18!!). Asadar dragii mosului, ma retrag sa ma gandesc la nemurirea sufletului, poate la asta ma pricep mai bine.

Scorpions - "The Best Is Yet To Come"



Later edit: m-am razgandit in privinta gradelor de afara. Este tocmai bine acum :) Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu