sâmbătă, 11 iunie 2011

Another day with Pink Floyd

Dimineata. Poate prea dimineata pentru a functiona la capacitate maxima, dar daca ieri mi-am luat o zi libera de la sfantul job, zi in care nu am facut altceva decat sa lenevesc in pat, uitandu-ma la filme mult prea siropoase pentru gustul meu, acum sunt fresh ca un suc de lamaie proaspat stors. Fresh, adica sunt cu ochii in tavan de pe la 6 dimineata, dar voi compensa prin faptul ca la ora 20 voi dormi ca un bebelus. Dar pana atunci, am in fata o zi lunga, ploioasa, plina cu rude ce nu le-am mai vazut cam de... 7 ani(!). Voi supravietui eroic acestei zile, datorita micilor escapade in locusorul meu sacru, virgin, neatins de rude ciudate venite din coltul tarii, pentru a trage cu urechea la Pink Floyd - Comfortably Numb, dar nu oricum, ci pe repeat.

Pink Floyd - Comfortably Numb

Asculta mai multe audio diverse Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu