sâmbătă, 4 iunie 2011

Living la vida loca

De cateva zile ma bate gandul la o schimbare, una majora. Cum cateodata stau si ma gandesc la viata mea trista (:D) si la faptul ca am un blog de imediat 2 ani de zile, blog pe care-l stiu doar vreo 3 persoane (din cele ce ma cunosc si face to face) m-am hotarat sa-l fac public. Adica sa ma bat si eu cu pumnii in piept prin dreapta si prin stanga ca uite am blog, ca marea majoritate a pupulatiei acestei tari. Dar ca sa fac asta, m-am gandit sa sterg anumite postari, sau cel putin sa le trec ca nefinalizate, ca totusi nu ma lasa inima sa le sterg de tot. Si uite asa, m-am apucat de citit, de la inceputul inceputurilor. Si citesc, si citesc... nu se mai termina.. citesc in continuare, citesc.. pana imi bag picioarele. Am ajuns la concluzia ca ar trebui sa scriu mai rar, atunci cand chiar am ceva de spus. De ce? Pai 70% din postarile mele sunt atat de boring, incat nici eu nu am avut rabdare sa le citesc! Sau poate nu am avut rabdare pentru ca sunt lucruri ce le-am trait si pe care le stiu, sau poate sunt lucruri ce imi trezesc anumite feeling-uri ce le-as vrea "ingropate".
Si uite asa am constatat ca blogul meu este format din 60% postari ce ar trebui sa ramana anonime. Pai.. daca ma apuc sa trec tot ce este "in plus" ca nefinalizat, o sa raman cu un blog chel, si apai, la urma urmei, care mai este ideea de blog, daca o sa-l fac public si o sa imi tin degetelele acasa cand voi vrea sa scriu chestii... genu' ala de chestii, ca cele din cei 60% ce ar trebui sa dispara? In acest caz, nu mai fac nici o schimbare majora. Este ok asa. Am un loc doar al meu unde pot spune vrute si nevrute (desi cateodata nu am incredere nici in acest mic spatiu virtual).
Asadar, fratilor, o sa raman pana la adanci batraneti o pustoaica cu un blog anonim, care are cativa cititori, dar care este fericita ca isi poate manifesta frustrarile si in alt mod decat urland aiurea la cei din jur :D Creepy, nu? :)) Pin It

3 comentarii:

  1. putini cititori dar buni :P
    mai bine ramai "o pustoaica cu un blog anonim", si te poti manifesta in voia, decat sa scrii rar pe un "blog chel" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine ca nu sunt singura care gandeste asa.. Multam' Yoyo :*

    RăspundețiȘtergere
  3. ete aici eu te-as cam contrazice, zise fiinta care are blog public.
    Articolele tale nu-s boring. sunt expresia starii pe care ai trait-o atunci. Ti s-au parut boring pt ca aveai o alta stare cand le-ai citit. asa patesc si eu cand ma uit in urma, dar vezi tu ca sunt unii oameni care au nevoie sa stie ca nu sunt singuri in anumite situatii,care cauta un sfat sau o intelegere.Intelegi mult mai usor o situatie asemanatoare cu a ta cand o citesti si o vezi din perspectiva altuia, facandu-te pe tine sa privsti un pic obiectiv.
    din pacate traim intr-o lume in care trebuie sa mai ascundem din adevarata noastra fatza, dar scumpa mea, blogul tau e anonim, atata timp cat nu te decizi sa iti recunosti blogul cu un articol gen : asta-s eu, stapana blogului si cu o poza alaturata. Sau ca mine sa te faci public pe facebook, neogen,toateblogurile.ro, zelist si etc...

    acum reciteam ce am scris pt a mai corecta.... ce psiholoaga sunt...de fapt am stofa de.. :P :D

    RăspundețiȘtergere