luni, 27 iunie 2011

Luni. Hai soare, hai...

Se pare ca nu am dormit destul in weekend, pentru ca acum nu ma pot opri din cascat. Dar parca nu mi-e somn, ci doar as vrea sa ma intind putintel, la o temperatura optima pentru sufletelul meu cam de 20 - 22 grade, cu un KFC in brate, un Mc Sundae si un film bun. Sau as renunta la KFC pentru o pizza buna, sau o portie de aripioare picante de la Pepperoni. Hmmm yammy :)
Apropo, Aletzsa si Anqutz, trebuie sa facem un plan de bataie pentru perioada cand e Bubu in tara, nu credeti?
Eu am ceva idei. Intr-o seara hoinarim la shopping prin Carrefour/Real ca sa ne luam de papa pentru un gratarel bun, ce il facem la mine. Dupa care ne petrecem noapte aiurea. Vedem noi daca stam prin casa si ne benoclam la filme sau jucam carti (ca in vremurile bune de la facultate :D) sau remi (ca la Magura), sau umblam hai-hui prin oras.
In alta zi... nu mai stiu. Si cica am IDEI (la plural). Geez!
Astept propunerile voastre :)
PS: Fetele, cand facem o conferinta de care sa nu stie Bubu? :D Pin It

2 comentarii:

  1. eu de mai bine de un an tot caut machetutza aia si tot nu o gasesc..in fine.vedem noi... beleaua e cand o prindem pe Ancutza... Poate doar pe telefon....

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vorbit cu ea si stie ca vine in tara. A zis ca incearca sa isi ia liber vreo 2 zile, dar nu promite nimic. Putem merge noi pe la ea, dar e prea complicat asa
    Om vedea noi... :)

    RăspundețiȘtergere