sâmbătă, 30 martie 2013

Hai să ne jucăm de-a croitoresele!

Seara bună dragii mei.
Aş avea şi eu nevoie de puţin ajutor din partea celor cu un simţ ceva mai dezvoltat pentru fashion, deşi în acest moment sunt bine venite absolut toate părerile despre ce şi cum aş putea face. Ei bine, aş vrea să pun la punct acest sacou care-i extreeem de monoton. Şi cum inspiraţia mea refuză cu nesimţire să se arăte de câteva zile bune, m-am gândit să apelez şi la voi, în ideea în care aveţi ceva mai multe idei ca mine (dacă aveţi doua idei, deja e mai mult decât ceea ce am eu în căpşor în acest moment).
Aşadar, ce pot coase/lipi/ataşa de el, pe la guler, mâneci sau prin alte părţi să-l schimb complet şi să-l fac să fie oleacă mai în trend?!
După cum se vede este albastru şi din păcate nu ştiu exact ce material este (nu, pe etichetă nu scrie). Pare a fi ceva sintetic..
Mulţam de ajutor. Rămân datoare..

Pin It

5 comentarii:

  1. eu as coase multi nasturi colorati, culori cat mai vii, puternice :), poti sa o facei si pe guler, insa eu cred ca as face-o in zona pieptului, poate si pe maneca ... in loc de nasturi, poti folosi tintele, sau acele romburi tuguiate. dar eu tot la ideea de nasturi raman

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sună bine, doar că nu aş vedea treaba asta făcuta cu nasturi clasici. Probabil pe la mercerie se găsesc ceva nasturi special pentru decorat haine or something. E o variantă de luat în calcul. Mi-a mai zis o prietenă ca sună bine şi ca arată şi bine nasturi colorati pe haine..
      Ţintele sunt şi ele o variantă, la care m-am gandit şi eu.
      Oricum, orice aş aplica pe el, o să o fac pe guler, căci în altă parte, cum ar fi varianta ta pe piept, nu am o formă sau o limită (sper că înţelegi la ce mă refer).. Pe guler e mai simplu de cusut pentru stângacii ca mine.

      Ștergere
  2. o brosa mai mare pe partea dreapta... o ceva gen floarea soarelui, daca ai putea lipi pe el in zona inimioarei... poate si o panblica textila neagra pe la mijloc cusuta asa un pic,incat sa dea de valuri... aiurez si eu p-aci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Panblica din jurul taliei pică din start pentru că sacoul nu este cambrat ci drept.
      Broşa sau acea chestie în forma de floarea soarelui sau orice altă formă nu-i chiar pe gustul meu, având în vedere că aş vrea să fac din el un sacou casual şi în trend dar care să-l pot purta peste vreo chestie sexy şi în club.
      O să merg probabil pe ideea de ţinte sau dantelă cusuta pe marginea gulerului, dar cusută puţin creţ, la care să aplic de ici-colo câteva paietuţe..

      Ștergere
  3. Aaa da, mulţam fain de idei fetelor..
    Mai mult ca sigur voi pleca de acasă cu ideea să cumpăr cele necesare pentru a face ce am în minte, dar când voi ajunge la mercerie şi domniţa de acolo îmi va arăta te miri ce alte chestii, voi pleca de acolo cu punguţa plină de cu totul şi cu totul alte lucruri..

    RăspundețiȘtergere