joi, 7 martie 2013

Aproape doi ani de la "Somebody That I Used to Know"

Cum si cand spanacu' meu au trecut aproape doi ani de zile de cand a fost lansata melodia asta??
Eu inca nu m-am saturat de ea, desi acasa am ascultat-o pe repeat de nenumarate ori, la munca la radio e data din greu si o am chiar si ca sunet de apel pe telefon.
Dar se pare ca au trecut, caci melodia a fost lansata in 5 iulie 2011, iar azi suntem in 8 martie 2013..
Asta asa, ca dovada ca timpul trece necontrolat de repede. Nu ne dam seama cum trec anii si cum nu apucam sa facem multe lucruri ce zac pe lista dorintelelor noastre. Nu le facem pentru ca nu avem curaj, pentru ca mereu intervine ceva ce are o prioritate mai mare sau pur si simplu pentru ca mergem pe ideea ca si maine e o zi. Trist..



Pin It

5 comentarii:

  1. de cand am cautat eu versiunea accapella pt articolul asta al tau..!azi am gasit-o!

    http://www.youtube.com/watch?v=oO3jYSm1kRI

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioooi, ce m-am bucurat cand am citit ca link-ul ce mi l-ai dat este de la o versiune acapella, dar cand colo.. ceva parodie, nici pe departe acapella :(
      Sorry, dar sunt atat de indragostita de melodia asta incat nu pot asculta alte versiuni, cu exceptia asteia http://www.youtube.com/watch?v=il4g_4wmlG0

      Ștergere
  2. nu e parodie. parodie e aia la care am dat link in grupul de pe fabuci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaa.. Stai ca m-am zapacit eu :)) Nu stiu de ce am avut impresia ca mi-ai dat link-ul la aceeasi chestie ce ai pus si pe facebook. Sorry :)

      Ștergere
    2. e ok.. am zis ca poate am dat eu linkul aiurea....sper ca-ti place ce ti-am dat

      Ștergere