luni, 15 aprilie 2013

Când viața îmi dă lămâi, plâng!


Sunt genul de om care pune enorm de mult suflet în ceea ce face, iar când întâmplările reale din viața devin pararele cu ceea ce și-a imaginat sufletul meu că ar fi frumos să se întâmple, sunt complet dărâmată și câteva zile nu mai funcționez la capacitate maximă. Din păcate în acest weekend mi-am demonstrat încă o dată că așa sunt eu și că mă entuziasmez mult prea devreme pentru lucrurile mărunte care îmi place să cred că au menirea de a-mi face viața ceva mai frumoasă. De fapt stai așa, că ăsta e scopul lucrurilor mărunte, să facă viața mai frumoasă și să te facă sa zâmbești în orice condiții. Păcat că uneori altul este planul gravat cu litere de-o șchioapă pe filele vieții. Nu contează cât te opui sau cât speri și te rogi ca ceva să se întâmple, când viața-ți stă scrisă undeva acolo sus nu ai șanse prea mari să schimbi ceva. Ce-i drept, prefer să cred că am puterea de a-mi schimba destinul și că decizile luate pot schimba ceea ce este scris. Din păcate acest gând iși ia zborul destul de rapid, deoarece viața mereu are grijă să-mi reamintească faptul că lucrurile sunt uneori mai complicate decât par. 
Oooh boy, hai că nu-mi place cum am început săptămâna. O ador pe Emma ai zăpă căreia îi place să râdă non-stop și să facă glume proaste.
Switch mode: ON pe happy Emma.
Laaa laaa lalala la laaa
O săptămână faină dragii mei, vouă, celor 2 cititori ai mei. 

Fun - Carry on


Later Edit: contrar aparenţelor, nu este vorba despre mine şi Kimbozaurul meu. Pin It

2 comentarii:

  1. vorba americanului : shit happens! asta e.. trecem peste, inspiram adanc, capul sus si zambetul pe buze.. ca un spargator de gheata prin Antartica tre` sa mergem :)

    RăspundețiȘtergere