miercuri, 6 martie 2013

'cause we are young!

Se apropia ziua in care avem programat un nou party. De data aceasta un super mega party, doar cu fetele. 8 martie. Ca sa pastram traditia ne vom face de cap si anul acesta. Suntem o gasca de 11 gagicutze care vor topai, vor urla si vor bea cat e noaptea de lunga.. hâc!
Totusi, avem in fata un party ceva mai cumintel fata de anii trecuti, cand am experimentat striptease (R.I.P. Kasho), restaurante cu meniu ca la nunta ba chiar si lautari (nu aruncati cu rosii va rog, dar party-ul de la lautari a fost memorabil)..
Astazi am facut un mic shopping cu gagica mea. Ne-am plimbat pasii prin Unirea Shopping Center in cautarea rochitei perfecte sau a pantalonilor perfecti. Nimic. Chiar daca am hoinarit prin magazine "de fitze", absolut nimic nu ne-a fost pe plac. Poate suntem noi ciudate si nu avem gusturi bune la haine, dar am fost doua persoane ce au spus "pas" la fiecare obiect vestimentar. Deci nu cred ca suntem noi de vina.. Ne-am facut bagajul si am taiat-o din Unirea cu viteza vantului. Ne-am indreptat pasii spre magazinele noastre de suflet de unde ne-am si aprovizionat cu cate o pereche de pantalonii cum are tot romanul in ziua de azi: pantaloni skinny, luciosi. Mda, suna dubios, dar nu arata rau deloc. Pacat ca am fundul cat China si asta ma enerveaza de mor!! Bine, exagerez.. 95 cm nu-i chiar cat China.
Proband astazi muuulte perechi de pantaloni, mi-am dat seama ca mai am de munca la fizicul meu adorabil, asa ca m-am suparat si de luni voi intra si mai tare in exercitii si in dieta! Va voi tine la curent cu toate, chiar daca nu vreti!
Pana atunci, tin sa inaintez urarile mele care spun asa: doresc tuturor domnitelor din lume un 8 martie minunat, iar mamelor, o zi de neuitat alaturi de scumpele lor odrasle!
Cheers! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu