vineri, 15 martie 2013

Plictiseală..

Orice blogger, jurnalist, editorialist, redactor, ziarist sau pur și simplu orice om ce scrie ceva pe undeva și se respectă pe el cât și limba românească folosește diacriticele. Este drept că acestea nu sunt suportate în multe din template-urile scrise în HTML5 si CSS3, dar chiar și așa, m-am hotărât să fac un nou pas în planul meu de a deveni cândva, într-o îndepărtată zi, zi neapărat cu soare, un mare blogger.
Sincer, planul ăsta mi-a răsărit acum în cap, deși el de ceva vreme tot circula prin vene, făcând în disperare ture cap-picioare pana ce eu aveam de gând să-l bag în seamă. Și uite că intr-un târziu, am facut-o!
Sunt conștientă că de vreau sa o apuc pe drumul acesta am multe de învățat, de citit și de analizat, că doar nu ajungi un blogger cu mii de vizitatori unici pe zi scriind despre ce ai mâncat tu aseara și cum te oftici că ai depășit porția de calorii pe ziua respectivă.
Of, ce tot vorbesc?! Sunt atât de obosită și de plictisită.. Nici măcar facebook-ul nu-mi mai satisface nevoile, iar la muncă am tras ca un magăr zilele astea și sunt la zi cu absolut tot. Câteodată lipsa activitații de orice natură mă demoralizează cu totul, si asta pentru că m-am învățat sa fiu foarte activa în ultimul timp. Slavă Domnului ca urmează un weekend agitat.


Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu