vineri, 7 mai 2010

Weekend la capitala

Din nou nu o sa imi petrec sfarsitul de saptamana acasa, odihnindu-ma ca orice om munitor. O sa fiu plecata si de data aceasta, numai ca acum cu munca, deci nu la distractie ci la munca, daca o pot numi asa. De maine dimineata, pana duminica seara o sa fiu in Baneasa Shopping City, la expozitia de fotografie 3D organizata de firma unde lucrez. Mare lucru nu o sa fac: o sa-i intampin pe curiosii care vor sa studieze pozele 3D, ii "mint" cu doua - trei vorbe frumoase, eventual ma mai agit pe langa noua casa de marcat (care e tare complicata) facand cate un bon. Suna fain, nu? Daca nu ar fi deschisa expozitia de la 10 dimineata la 10 seara, as fi si eu fericita! Chiar si asa, sper sa imi fac ceva timp sa hoinaresc pe strazile Bucurestiului, nu ca ar fi ceva fain de vazut, dar stiti cum este omul din provincie care merge la capitala....
Din cate vad inspiratia nu prea are chef de mine astazi, ci bate pe la alte usi. (nu de alta, dar de la 10 azi-dimineata am deschis postarea aceasta si pana acum nu am reusit sa scot decat aceste cateva randuri. Weird!). Vorba colegilor mei de la LEVEL: sufar de "pana editoriala"

Asa ca... Weekend fain! Pin It

Un comentariu:

  1. Ce pot sa iti spun este ca eu stiu cum este capitala, nu de alta dar am pietena acolo si cursurile de comunicare si managementul campaniilor electorale.Acolo in Bucurestiul ala asa cum este el poti intr-adevar sa gasesti si lucruri placute. Sunt parcuri extrem de dragute, plimbarile cu masina pe timpul noptii sunt ideale, cladiri cu o arhitectura extraordinara, insa vreau sa iti spun ca trebuie sa doresti sa gasesti lucruri frumoase. Lucrurile le facem noi sa arate frumoase!

    RăspundețiȘtergere