luni, 17 mai 2010

Sirul continua...

Nu mai pot continua asa… M-am saturat de zilele astea cand, ba sunt fericita, ba imi plang de mila. M-am saturat de viata asta, vreau sa plec undeva departe, singura, undeva unde nu ma cunoaste nimeni, sa imi iau viata de la zero. Nu-mi place deloc gandul ca am un destin bine stabilit, ce imi este extrem de greu sa il schimb.  Imi complic viata din ce in ce mai mult. Cad din rau in mai rau, si pentru ce? Sa stau sa plang noptile si sa ma gandesc cum ar fi fost daca ar fi fost altfel? Vreau sa fiu fericita, din toate punctele de vedere.  Am doar 22 de ani si ma plang de parca as avea 40 si nu am realizat nimic la viata mea. Stiu doar ca vreau sa fiu singura. M-am saturat de viata in doi! Nu mai pot continua asa. De ani de zile merg dintr-o relatie intr-alta. Vreau o pauza. Vreau sa simt din nou nebuniile copilariei, vreau sa fiu copil sa nu am probleme, sa nu-mi pese de nimic, sa nu vreau decat sa ma joc toata ziua. De ce am crescut? Nu sunt suficient de matura sa simt gustul problemelor! Nu vreau nici un umar pe care sa plang, nu vreau pe nimeni cu care sa-mi impartasesc fericirea, vreau sa fiu SINGURA! Nu vreau nunta la anul! Dar cum pot face sa ies din asta? Oricat de mult imi doresc  sa-mi schimb viata, nu am curajul necesar pentru asta, si uite asa prefer sa stau si sa sufar.
Nu stiu ce sentiment ma incearca acum… teama, rusine de gandurile mele. Nu vreau o a doua sansa, vreau doar sa simt ca traiesc, numai ca altfel fata de cum o faceam pana acum. Sunt atat de obosita si dezamagita de alergatul acesta in zadar. Poate va veni ziua cand ma voi simti pe deplin implinita, iar pana atunci nu-mi ramane decat sa-mi accept soarta. Ce dramatic suna! Of, chiar m-am saturat de viata asta de 2 bani. Stiu ca sunt o fraiera ca gandesc asa, mai ales ca mi-a fost oferit tot ceea ce i-ar fi necesar unei fiinte umane pentru a fi fericita. Dar acest “tot” pe mine nu ma defineste. Vreau sa fiu fericita cu putin, singura!
Ma retrag sa dorm. Poate ma mai linistesc putin.  Pin It

2 comentarii:

  1. "Acest pe mine nu ma defineste" dupa umila mea parere, consider ca acel nu reprezinta totul daca pe tine nu te completeaza. Ai primit ceva ceea ce intereseaza pe altii dar tu vrei cu totul altceva si nu ceea ce orice fata comuna si-ar dori. Incearca sa faci o miscare radicala in daca chiar vrei sa schimbi ceva! Uita-te la mine, niciodata nu am spus ca vreau sa renunt la Romania si la visul de a ajunge politician, si totusi am ales o noua cale pentru ca cea care o urmam acasa nu ma . Oricat ar fi de greu de imaginat, lasa totul deoparte, gandeste-te la tine si apoi o sa vezi ca ceilalti te vor intelege si daca chiar va fi sa fiti impreuna el te va urma. Dar nu te lasa coplesita de faptul ca ai primit "ceva" ce nu iti trebuia dar altele ar fi innebunite sa aibe acel "ceva". Crede-ma ca merita sa faci schimbari majore, pentru a simtii cu adevarat ce inseamna sa iti traiesti si sa iti iubesti viata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Hienah! Mereu te-ai dovedit a fi un prieten de nadejde.

    RăspundețiȘtergere