joi, 27 mai 2010

Hai hui prin viata

Desi o sa spun ca nu imi vine sa cred, sunt constienta ca o sa cad in starea asta de melancolie din ce in ce mai tare. Remediu: vreau sa ajung la mare cat mai repede, vreau sa ma plimb pe plaja, sa inot, sa cant, sa dansez, sa sar, sa tip...  Vreau sa fiu in sfarsit EU! Sa simt ca traiesc, sa fiu fericita, sa fiu singura, sa pot face ce imi da prin cap fara sa dau socoteala nimanui... Vreau sa am din nou 18 ani, sa nu-mi pese de nimic, vreau sa pot face acum ceea ce vreau, sa nu stau sa ma gandesc daca fac sau nu bine. Vreau sa am tupeul sa imi duc la bun sfarsit toate ideile, vreau sa pot spune ca am fost cea mai fericita fata din lume, vreau sa nu regret nimic, vreau sa o iau de la capat, vreau sa nu mai plang, vreau ca azi, acum sa imi fac bagajul si sa plec in lume, sa vizitez cele mai ciudate locuri, sa imi las amprenta peste tot in lumea aceasta. Vreau sa te tin in brate, vreau sa-ti fie dor de mine, vreau sa fiu a ta, vreau sa zambesc dupa aceea si sa spun "nu imi pare rau, pentru ca mai facut fericita!". Vreau sa nu fiu criticata si pusa la colt pentru ceea ce simt, vreau sa fiu inteleasa, vreau sa inceteze intrebarile, vreau sa fiu multumita de mine, vreau sa pot spune ca am facut cate putin din toate, vreau sa stiu ca am niste prieteni care nu ar ezita sa ma ajute la orice ora din noapte si din zi, vreau sa stiu ca ma pot baza pe cei din jurul meu, vreau sa fac tot ceea ce imi doresc, vreau sa hoinaresc hai hui prin viata, prin lume, peste tot.. eu, cu tine si cu ei... noi impreuna!

"[...]Ne amestecam trupurile-n noapte
Ne amestecam pana ajungem soapte

De-acum si pana mor iti dau viata mea
Te rog s-o primesti

Un satelit de dor in jurul tau voi fi
Ai sa stralucesti
Cu tine vreau s-alerg
Cu tine vreau sa rad
Cu tine vreau sa tac
Cu tine vreau sa plang
Cu tine vreau sa sper
Cu tine vreau sa iert
Cu tine vreau...
Cu tine vreau sa pïerd
Cu tïne vreau sa mor
Cu tïne vreau tot"
(Vama Veche - Cu tine) Pin It

2 comentarii:

  1. I thought you know that I`ll be always there for you, for better or for worse. Just tell me how to help you, even if I`m a stranger for you.

    RăspundețiȘtergere
  2. You're not a stranger for me, but you can not help me.. I have my dreams that I want to achieve alone, so that later I can be proud of myself

    RăspundețiȘtergere