duminică, 16 mai 2010

noc! noc! who's there? fericirea! :)

Sunt fericita! Motivul? Nu-l stiu, sau il stiu, dar il tin secret doar pentru mine. Spun doar ca cineva a avut o contributie mare pentru starea asta in care ma aflu de cateva zile. Desi, daca ma trezesc la realitate, numai fericita nu as fi, dar imi place asa cum sunt acum: visatoare! Aaa da, sa nu uitam sa mentionam ca "relaxarea" celor 3 zile de capitala (da, inca 3 pe langa cele de weekend-ul trecut) isi spun acum cuvantul. Am venit inapoi mai obosita decat am plecat. Si sa nu uitam ca munca de la birou nu mi-a facut-o nimeni, iar acum sunt la servici. Mda... duminca dupa-amiaza mi-o petrec la munci. Dar nu-i o problema asa mare, oricum nu aveam chef de nimic altceva. Adica am chef de ceva, dar din pacate nu se poate. As vrea sa hoinaresc pe strazile Bucurestiului. Nu stiu de ce, dar ma fascineaza acest oras. Trebuie sa organizez o iesire de un weekend cu gagicile la capitala, poate asa reusesc si eu si o prietena sa ne facem tatuajul mult dorit. Eu aveam in minte un fluturas dragut, dar parca toate "pitzi" au fluture, asa ca nu mai vrea. Un iepuras playboy... Asta este ideea unui prieten, care a vazut multe, ca doar are la activ 13 femei la cei doar 19 anisori! Ori asta, ori o initiala in chineza/japoneza. Initiala ramane secret! :D
Ce frumos este afara, iar eu sunt la munci. Incep sa ma oftic. Tare ma bate gandul sa imi caut un alt job. Deja de 3 ani fac aceeasi chestie si m-am cam plictisit. Posibilitate sa mai avansez nu am, si nu-mi place asta. Vreau ceva, pe relatii cu clientii, ceva vanzari, marketing. Vreau sa calatoresc mult prin tara si in afara, de ce nu? Ar trebui sa incep sa-mi depun ceva CV-uri pe ici pe colo, desi mai intai ar trebui sa fac masterul. L-as face in alta parte, in afara tarii. Atatea as vrea sa fac. Nici nu stiu cu ce sa incep, si tocmai de aceea o las balta, ca de obocei.
Totusi, momentan, cea mai mare dorinta a mea este... ghici?! :)) (cine stie, cunoaste, sau cel putin asa presupun. Se subintelege, vorba cuiva. Am invatat sa scriu si sa citesc printre randuri. Vad ca imi iese, si ma laud cu asta :)) ). Hai ca deja vorbesc aiurea. Munca de duminca m-a prostit. Si mi-e o foame. Si trebuie sa merg sa imi iau produsele de la AVON. Of ce de treaba am. Si ca starea care m-a cuprins acum sa fie full, afla ca acasa nu-mi merge internetul de cateva zile. Sper ca maine sa rezolve careva problema ca o sa fac urat de tot daca nu. Am devenit dependenta. Ar trebui sa iau o pauza de la atata tehnologie si sa ma retrag undeva unde nici nu se puna problema de asa ceva. Undeva unde sa am o pajiste misto :D
Gata, m-am suparat! plec acasa ca nu-mi ridica nimeni statuie daca stau si muncesc in weekend! Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu