miercuri, 19 mai 2010

The Bucket List

Ma gandeam zilele acestea ca atatea lucruri vreau sa realizez, iar timpul trece si eu nu misc nimic spre indeplinirea lor. In ideea ca o lista pe aici ma poate ajuta sa fac ceva, o sa incep imediat sa insir. Nu sunt multe,dar vreau sa le fac pe toate., si nu oricum, ci vreau ca rezultatul lor sa ma satisfaca la maxim. MAXIM am zis! Ei bine, let's start:

1. Vreau sa imi schimb job-ul. Asa cum am mai zis, vreau altceva, undeva departe de orasul acesta. Eventual Bucuresti ca sunt cele mai bine platite locuri de munca si nu este chiar departe de mine. Pot veni saptamanal acasa :)

2. Sa stau singura. Sa fiu independenta. Vreau sa imi impart banutii ca sa pot platii curentul, apa, internetul, telefonul si celalalte chestii. Vreu sa ma trezesc dimineata si sa-mi fac singura de mancare, sau eventual sa imi comand ceva singura :D. Vreau sa am casa mea, chiar si o garsoniera mica, cu chirie, dar sa stiu ca sunt singura.

3. Vreau sa invat sa cant la chitara. Obligatoriu! Prietenul mi-a zis zilele trecute ca daca il ajut sa se lase de tigara, ma ajuta sa imi iau chitara si sa-mi fac cursurile necesare. Mi se pare un targ corect, pacat ca nu a mai zis nimic :P

4. Vreau sa ajung in Amsterdam si Praga. Praga, pentru ca am auzit ca este foarte frumos, iar Amsterdam.... nu stiu sigur de ce :D

5. Vreau sa imi iau masina. Un golf 5. Ma multumesc si cu 4, dar sa fie masinuta mea. Chiar daca o sa fie zile, muuulte zile in care o sa o tin in garaj ca nu am bani de combustibil, dar daca o stiu acolo, o stiu a mea este suficient ca sa-mi luminez ziua.

6. Vreau sa imi fac tatuaj. Da, un tatuaj, acolo jos :P

O sa revin...

Later edit:

7. Asta tine tot de punctul 5. Vreau sa merg spre mare, sau cu marea alaturi, si sa ascult Vama Veche in propia mea masina. Visez de mult timp la lucrul acesta. Muzica data tare, Tudor Chirila in boxe, marea alaturi, vantul in par si... eu. Atat!

8. Vreau sa invat germana. Ce greu, nu? Cu siguranta asta o sa  fie cel mai greu punct de indeplinit :P

9. Vreau sa invat sa inot. :D Nici macar pluta nu sunt in stare sa o fac. Mi-e frica de apa care imi trece mai sus de piept.

10. Vreau sa merg intr-o zi in mall, cu muuulti bani si sa-mi innoiesc toata garderopa. Dar nu cu cate o serie de haine, ci cu 3 - 4. Dar asta va fi posibil cand voi avea job-ul din Bucuresti. Ala bine platit. Si masina mea propie ca sa le car.

11. Vreau sa mai slabesc. Cam 5 - 6 kg. m-ar multumi :D

12. Vreau sa citesc "Jurnalul seducatorului" a lui Soren Kierkegaard. Mi-a fost recomandata, dar cum pe net nu o gasesc ca sa o pot comanda trebuie sa ma deplasez pana la biblioteca sa-mi incerc noruocul pe acolo. Si cum facultatea am terminat-o anul trecut, normal ca si permisul meu de biblioteca a expirat. Dar zilele astea trebuie sa ajung. Si uite asa, presimt ca asta va fi primul lucru ce va fi taiat de pe lista asta.

13. Cursuri de dans. Orice fel de dans, numai sa ma laud ca am facut asa ceva :)) Bine, mi-ar place sa le invat pe toate, dar mi-ar trebui ani multi, ca sunt mai grea de cap asa din fire :P

Ok, cand am inceput sa scriu, aveam in cap mai multe "dorinte", dar acum m-am impotmolit. Nu mai stiu ce sa scriu. Poate mai visez la noapte ceva si revin maine sa completez. Pin It

3 comentarii:

  1. Nu îţi recomand Bucureştiul ca localitate de Job. Ştiu multe persoane care nu consideră Bucureştiul decât o localitate pentru indivizii cu probleme de personalitate sau snobi. Să stai singură poţi să o faci şi în Braşov, pot să-ţi închiriez eu garsoniera. Să înveţi să cânţi la chitară măcar tu să-ţi împlineşti visul... eu nu cred că mai reuşesc. Deşi pe 30 cred că îmi cumpăr chitară. Vrei şi tu? Praga este superbă cu adevărat, însă trebuie să-i acorzi cel puţin trei zile ca să o vezi în întreaga sa splendoare. Amsterdam-ul este frumos doar noaptea. Ziua este prea comun. Însă îţi recomand Parisul merită toţi banii dacă eşti alături de perechea ta. Maşină ai mai vrut să îţi cumperi şi nu ai făcut-o, deci nu te cred că poţi.(Asta aşa ca să te ambiţionez). Tatuaj... ce să zic nu mă dau un vânt după ele deci nu vreau să crezi că sunt răutăcios.

    RăspundețiȘtergere
  2. Să înţelegem că nu ai mai visat alte puncte în lista...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt la munci. Am o zi full. O sa continui lista de acasa... sau poate nu :)

    RăspundețiȘtergere