joi, 7 februarie 2013

Cei din generatia mea..

Sunt uimita.
Nu-mi incap in piele de cata uimire exista in mine.. Dupa mult timp, si cautari din cand in cand, am gasit pe facebook o serie de colegi din generala. A fost suficient sa gasesc pe unul ca mai apoi in lista acestuia de prieteni sa-i gasesc si pe cei ce se dadeau pierduti.
O mare parte din acestia sunt rasfirati prin diferite colturi de lume: Spania, Italia, Florida.. Dar ceea ce m-a lasat muta de uimire este faptul ca o parte si mai mare au deja copii (nu copii de o luna - doua, ci de cativa ani!) si sunt asezati la casele lor: married or engaged!
Iar acum vine intrebarea: oare sunt ei grabiti sau sunt eu foarte lenta in ceea ce priveste afacerea asta numita casnicie?!
Aseara, in pat stand relax, imi benoclam ochii la ecranul telefonului si totusi nu-mi venea sa cred ca sunt printre ultimii din generatia mea de generala care inca nu a facut pasul asta. O mica urma de tristete si neincredere m-a cuprins pret de cateva secunde, dar mi-am revenit rapid cand mi-am dat seama ca deocamdata nu-s pregatita sa intretin o casa, sa fac mancare si curatenie (astea le fac si acum, dar nu se compara cu ceea ce ar trebui facut daca m-as muta la casa mea) si cu atat mai putin sa schimb scutece. Deocamdata mai am cativa ani de burlacie de trait, ani de care vreau sa ma bucur din plin. Bineinteles, a nu se intelege ca de o sa ajung sa ma leg la cap voi sta cumintica in casa, ca o casnica de 60 de ani, fara sa ies sa ma distrez si fara sa fac ce-mi place. Am noroc ca Kimo al meu nu-i genul care sa interzica lucruri si sa se impuna aiurea cand nu-i cazul.. Atat i-ar trebui! :)) Si totodata are si el nororc, ca nici eu nu-s genul care sa urle cand el iese cu baietii si sta pana in zori prin baruri si cluburi, mie zicandu-mi ca merge la carat de frigidere cu prietenul care s-a mutat de "n" ori pana acum.. Glumesc.

Sursa imaginii aici


Sursa imaginii aici

PS: Kimo, de ajungi sa citesti asta, sa stii ca am scris-o doar asa, de amuzament. Oricand il pot spune si pe al treilea (sau al patrulea??) "DA" :)).. Merge?? :D Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu