miercuri, 20 februarie 2013

Gonzalo "Te Iré A Buscar"

I se mai pare cuiva ca tipul care canta melodia de mai jos e dragalas foc, sau gusturile mele sunt ciudate??



Uite ca mai am o idee de articol, ca vad ca azi dau pe dinafara de cata imaginatie, chef si spor la scris am..
Voi freca menta in weekend pe youtube si voi face un clasamant al sexosilor din muzica. Muzica orice gen, iar topul pieselor va fii unu' conform gusturile mele fine..
Dar oare cati sa includ in clasament? 5? 10? 20?..

Pin It

2 comentarii:

  1. Pentru ca sa fie un clasament de luat in seama
    trebuie sa fie cel putin 20...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avand in vedere ca voi acoperi cel mai probabil un 0.05% din tot ceea ce ofera youtube-ul, ma voi stradui sa fac 20.
      Plus de asta, topul meu va cuprinde sexosi, gen masculuin, deci Bubule nu cred ca rezultatul final iti va incanta foarte mult privirea :P

      Ștergere